تجلیل از منتخبین مسابقات قرآنی فرزندان همکار توزیع برق سمنان

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، از منتخبین شانزدهمین جشنواره قرآن و نماز فرزندان کارکنان این شرکت تجلیل به عمل آمد. با برگزاری این جشنواره قرآنی در بین ۱۵۲ نفر از فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان سمنان، ۳۱ نفر از فرزندان همکاران این شرکت در جشنواره مورد اشاره حضور یافته و […]

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، از منتخبین شانزدهمین جشنواره قرآن و نماز فرزندان کارکنان این شرکت تجلیل به عمل آمد.

با برگزاری این جشنواره قرآنی در بین ۱۵۲ نفر از فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان سمنان، ۳۱ نفر از فرزندان همکاران این شرکت در جشنواره مورد اشاره حضور یافته و از پنج نفر برگزیدگان رشته های حفظ، نماز و مفاهیم با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل گردیده و همچنین به کلیه شرکت کنندگان هدیه عمومی اعطا شد.

در بخشی از لوح تقدیر موسوی زاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خطاب به نفرات اول تا سوم این جشنواره قرآنی آمده است: ” قرآن سرچشمه ای است که تمامی بندگان حضرت دوست با فهم دقیق مفاهیم قرآنی، سراپا غرق درآن می شوند و شاگردان خوب قرآن هم با عمل به آیات شریفه، زمزمه ی معنادار آن کلام شیرین را بر زبان خویش جاری نموده و سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود می سازند. بدین وسیله از حضور ارزشمند شما در شانزدهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در مرحله استانی تقدیر به عمل آورده و موفقیت شما را در کسب رتبه در این دوره از مسابقات صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.”