تجلیل از خانواده شهید محمد افتخاریان

به مناسبت پاسداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، از خانواده شهید محمد افتخاریان، از شهدای منتسب به کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در شهرستان دامغان تجلیل به عمل آمد. گفتنی است: در دیدار مجازی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور و مشاور امور ایثارگران شرکت توزیع برق استان با این خانواده شهید، از صبر و پایداری خانواده […]

به مناسبت پاسداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، از خانواده شهید محمد افتخاریان، از شهدای منتسب به کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در شهرستان دامغان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است: در دیدار مجازی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور و مشاور امور ایثارگران شرکت توزیع برق استان با این خانواده شهید، از صبر و پایداری خانواده معظم شهیدان والامقام در پاسداری از ارزشهای اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه قدردانی صورت گرفت.

یادآور می شود: این دیدار که به دلیل شرایط کرونایی موجود از طریق ارتباط تصویری انجام شد، لوح و هدیه این شرکت، از سوی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور برق دامغان به این خانواده شهید اعطا شد.

گفتنی است: شهید محمد افتخاریان در پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۳۷ متولد شده و در تاریخ سوم خرداد سال ۱۳۶۱ در خرمشهر و عملیات بیت المقدس به فیض عظیم شهادت نایل آمده است.