تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز

مراسم تجلیل از فرزندان کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل که در شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو موفق به کسب رتبه های برتر شرکتی ، استانی و کشوری شدند ، با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت ، مسئولین فرهنگی صنعت آب و برق  و دبیر کمیته فرهنگی صنعت آب […]

مراسم تجلیل از فرزندان کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل که در شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو موفق به کسب رتبه های برتر شرکتی ، استانی و کشوری شدند ، با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت ، مسئولین فرهنگی صنعت آب و برق  و دبیر کمیته فرهنگی صنعت آب و برق استان و خانواده های برگزیدگان ،روزپنج شنبه ۲۲ مهر ماه در محل سالن اجتماعات ستاد شرکت و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد

مسئول فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ضمن تقدیر از برگزیدگان این دوره از جشنواره قرآن و نماز  و خانواده های آنان ، اظهار داشت : ۱۸۰ نفر از فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان در مرحله استانی جشنواره شرکت نمودند که ۱۰ نفر  از  آنها به مرحله کشوری راه یافتند.
یحیی بند علی زاده افزود : از بین راه یافتگان به مرحله کشوری  صنعت آب و برق ، ۳ نفر حائز مقام های برتر اول تا سوم کشوری  شدند که فاطمه شبانی زاده فرزند همکار شاغل در مدیریت برق گرمی هم توانست  مقام سوم کشوری رشته حفظ  در مقطع دوم را کسب نماید .
وی همچنین از کسب رتبه برتر به همت   مسولان فرهنگی صنعت آب و برق استان اردبیل در شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو خبر داد.
در ادامه مراسم ” حسین قدیمی ”  رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان اردبیل و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان حضور فرزندان همکاران در مسیر قرآن را قابل افتخار دانست و گفت : وجود قرآن ، سیره اهل بیت و وجود مقام معظم رهبری در عصر حاضر نعمت بسیار بزرگی برای ما است .
حسین قدیمی گفت: همه ی ما ضمن تلاوت قرآن باید در آن تدبر کنیم  و به آن عمل نماییم چرا که با یاد خدا دل ها آرامش می یابد.
وی به مشکلات صنعت آب و برق به ویژه در کمبود تولید برق در سال‌جاری اشاره کرد و از خانواده همکاران درخواست کرد در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و برق سهیم باشند.
در ادامه مراسم تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو ، حجت الاسلام نجفی نیازمندی انسان های عصر حاضر به قرآن و آموزه ها ی پیامبر را بیش از هر زمان دیگری دانست.
استاد دانشگاه و امام جماعت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود : در جامعه امروز همه به دنبال آرامش هستند ولی آرامش بدون آموزه های قرآن ؛ میسر نیست .  قرآن به ما می گوید:”الا بذکر الله تطمئن القلوب “.
وی گفت : انسان بسیار قدرتمند است و می تواند به عزت برسد و این امکان در صورت عمل به قرآن میسر خواهد بود نگاه کردن به صفحات قرآن نیز در انسان اثر دارد چه برسد به تلاوت کردن و عمل به آن .
در پایان مراسم از شرکت کنندگان فرزندان نونهال شر کتی ، برگزیدگان مرحله استانی و کشوری  کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نمازفرزندان کارکنان وزارت نیرو ،با اهدای لوح تقدیر ،کارت هدیه و جایزه تجلیل به عمل آمد.