سه هزار متر شبکه زمینی روشنایی معابر زاهدان به شبکه هوایی بدیل شد

مدیر امور برق ناحیه ۲شهر زاهدان گفت: به دنبال عواملی از جمله تعدد تخریب های ناشی از سرقت و حفاری، سه هزار و سی صد متر شبکه زمینی روشنایی معابر این شهر به جهت تأمین روشنایی پایدار به شبکه هوایی تبدیل شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، سعید […]

مدیر امور برق ناحیه ۲شهر زاهدان گفت: به دنبال عواملی از جمله تعدد تخریب های ناشی از سرقت و حفاری، سه هزار و سی صد متر شبکه زمینی روشنایی معابر این شهر به جهت تأمین روشنایی پایدار به شبکه هوایی تبدیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، سعید مهر آمیز اظهار داشت: نصب ۱۰دستگاه چراغ ۷۰وات، ۵۵مورد تعویض فتوسل و شاخه زنی ۸۰اصله درخت از جمله اقدامات انجام شده طی این پروژه است.
وی ادامه داد: این میزان اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر با اعتباری حدود ۶۲۰میلیون تومان انجام شده است.
مدیر امور برق ناحیه ۲شهر زاهدان بیان کرد: معابر بلوار خرمشهر حدفاصل خیابان ارشاد تا شهرداری منطقه ۲، بلوار امیرکبیر حدفاصل خیابان بدر تا انقلاب، سرتاسر بلوار برق، سرتاسر بلوار آرش، بلوار معلم حدفاصل دانشگاه تا بزرگمهر از جمله مناطقی هست که نسبت به اصلاح شبکه آن اقدام شده است.
وی خاطر نشان کرد: احداث ۱۵کیلومتر شبکه ۲رشته جهت هوایی نمودن شبکه های زمینی بلواری و نصب ۲۰۰چراغ ۳۵، ۵۰و ۷۰وات در مناطق مختلف تحت پوشش این امور از جمله اقداماتیست که تا پایان سال انجام خواهد شد.
مهر آمیز در پایان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و ۶۶۱مورد تعمیرات شبکه روشنایی انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان است، این شهر از سمت شمال به شهرستان هامون، از جنوب به شهرستان خاش، از شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از غرب به شهرستان فهرج منتهی می شود.