تامین ۱۸۵۰متر شبکه روشنایی معابر جاده سراب شهرستان قروه

مدیرتوزیع برق شهرستان قروه از تامین برق ۱۸۵۰ متر شبکه روشنایی معابر جاده سراب قروه با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی در تشریح این خبر گفت: هدف اصلی از اجرای این پروژه بهبود شبکه روشنایی با اولویت و توجه […]

مدیرتوزیع برق شهرستان قروه از تامین برق ۱۸۵۰ متر شبکه روشنایی معابر جاده سراب قروه با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی در تشریح این خبر گفت: هدف اصلی از اجرای این پروژه بهبود شبکه روشنایی با اولویت و توجه به زیبا سازی مبلمان شهری و ارتقای امنیت و آرامش روانی شهروندان بوده است.

وی در ادامه اذعان داشت : با برنامه ریزی انجام شده در راستای جلب رضایت شهروندان و ضرورت بهبود کیفیت روشنایی در سطح معابر و از آنجایی که تامین روشنایی معابر اماکن تفریحی از جمله سراب قروه اهمیت زیادی برای شهروندان دارد، عمده ترین آنها کاهش حوادث و سوانح عمومی در محیط خیابان ، ایجاد امنیت و کاهش جرائم به علت نظارت بهتر ، تسهیل و تسریع در تردد وسایل نقلیه ، تبدیل اماکن تفریحی به محیطی زیبا و فرح بخش در شب می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبارات داخلی شرکت باهدف ارتقاء سطح رضایتمندی مردم است.