تامین پایدار و انتقال بهینه برق به مراکز صنعتی، راهبردی اساسی در سال پشتیبانی تولید است.

مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر در بازدید از چند طرح عمرانی تامین و انتقال برق و همچنین مراکز صنعتی شهرستان دشتی در استان بوشهر با گرامیداشت سال مانع زدایی و پشتیبانی تولید ، یاد آور شد : تامین پایدار و انتقال بهینه برق به مراکز صنعتی راهبردی […]

مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر در بازدید از چند طرح عمرانی تامین و انتقال برق و همچنین مراکز صنعتی شهرستان دشتی در استان بوشهر با گرامیداشت سال مانع زدایی و پشتیبانی تولید ، یاد آور شد : تامین پایدار و انتقال بهینه برق به مراکز صنعتی راهبردی اساسی در سال پشتیبانی تولید است.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، مهندس نصیری در این برنامه بازدید که به همراه مهندس حمزه روغنیان معاون برنامه ریزی و مهندس مجید عزیزیان معاون طرح و توسعه این شرکت انجام شد از پست ۴۰۰ کیلو ولت شهرستان دشتی و همچنین کارخانه سیمان مُند شهرستان دشتی بازدید کرد و مشکلات و مسایل تامین برق در این صنایع را بررسی کرد.
وی اظهار داشت : نظر به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری ، بازدید از صنایع ، مشترکین عمده و رسیدگی حضوری به خواسته های متقاضیان جدید که از برنامه های همیشگی این شرکت است امسال بیشتر مورد تاکید و دقت نظر قرار دارد و در راستای اقدامی عملی به فرمایشات معظم له در اولین بازدید امسال ، بازدید از کارخانه سیمان مُند دشتی انجام گرفت.
مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر در جریان این بازدید اظهار داشت : از عوامل مهم موفقیت هر فعالیت اقتصادی برخوردار بودن از مزیت‌های نسبی است و وجود مزیت‌های نسبی از جمله در دسترس بودن منابع انرژی در جنوب کشور عامل اصلی موفقیت صنعت برق در این منطقه به ویژه در حوزه تامین برق پایدار برای صنایع بزرگ است .
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر با اشاره به اینکه برق به عنوان عامل زیرساختی کلیدی نقش پررنگی در رشد و توسعه اقتصادی ایفا می‌کند افزود: تامین برق پایدار از پیش‌نیازهای رشد اقتصادی به ویژه در حوزه صعت است ، زیرساخت‌های گسترده و باکیفیت در جنوب کشور جزو نقاط قوت اقتصادی جامعه ما شمرده می‌شوند. نقطه قوتی که باید از آن پاسداری کرد و اجازه نداد که با عدم سرمایه‌گذاری از بین برود.
مهندس نصیری با بیان اینکه استان بوشهر و جنوب کشور از جهات مختلف منطقه ممتازی برای تامین برق و انرژی است گفت: از جهت تولید و مدیریت انرژی هم این امتیازات و شاخص های توصعه در این استان فراهم است. در حالیکه جامعه ما چهارمین موج همه‌گیری کرونا را پشت سر می گذارد و محدودیت هایی در تولید ایجاد می شود تحریم های اقتصادی همچنان هم در مسیر صعودی قرار دارد و به نوسانات غیرقابل پیش‌بینی اقتصادی دامن می‌زند و تحریم‌ها عملا هرگونه مبادله اقتصادی و تجاری با سایر کشورها را با موانع جدی روبه‌رو کرده است متخصصان در صنعت برق با تکیه بر توان داخلی و بومی در تلاشند تا با تامین برق پایدار و انتقال بهینه آن حتی لحظه ای خللی در صنایع برزگ و انرژی بر از جمله تولیدات سیمان ایجاد نشود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر از مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری های صنعتی و تامین برق و انرژی استقبال کرد و ادامه داد : امید آن می‌رود که با تمرکز بر پیشنهاد‌های بخش خصوصی و در بستر مشارکت و مفاهمه با فعالان اقتصادی تا اندازه‌ای از بار مشکلات موجود در این حوزه کاسته شود و در سال مانع زدایی و پشتیبانی تولید شاهد شکوفایی دوچندان صنعت برق در جنوب کشور باشیم.