تامین پایدار آب شرب ۱۰۰هزار خانوار روستایی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب خراسان رضوی ازتامین پایدار و بهبود شرایط آب شرب۱۰۰هزارخانوارروستایی خراسان رضوی در سال۹۹خبرداد. سید ابراهیم علوی اظهار داشت: آبفا خراسان رضوی در راستای هدف راهبردی وزارت نیرو دراجرای طرح یک پارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سال گذشته،عملیات تامین آب روستاها را با شناسایی چالش های […]

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب خراسان رضوی ازتامین پایدار و بهبود شرایط آب شرب۱۰۰هزارخانوارروستایی خراسان رضوی در سال۹۹خبرداد.

سید ابراهیم علوی اظهار داشت: آبفا خراسان رضوی در راستای هدف راهبردی وزارت نیرو دراجرای طرح یک پارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سال گذشته،عملیات تامین آب روستاها را با شناسایی چالش های آبی این حوزه آغاز کرد و موفق به بهبود شرایط و تامین آب پایدارحدودهزارروستابا۱۰۰هزارخانوار شد.
به گفته وی از این تعداد ۴۲روستا با جمعیت ۳۳هزارو ۸۰۰نفر در قالب سی و دومین هفته از پویش ملی هرهفته الف – ب ایران از بحران آب شرب خارج شدند.
وی افزود: در اسفندماه هم ۳۷ روستای دیگر استان در قالب همین پویش با اعتبار ۵۱۳میلیاردو ۴۰۰میلیون ریال از آب شرب پایدار برخودار شدند.
به گفته وی دو هزارو ۲۷۱ روستا با یک میلیون و ۳۰۰هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات آبفا استان قرار دارند.