تامین و پایداری برق حوزه های برگزاری کنکور در هرمزگان

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: اقدامات لازم برای تامین و پایداری شبکه برق حوزه های برگزاری کنکور سراسری انجام شده و تمام اکیپ ها در آماده باش کامل هستند. مصطفی طبیبی گفت:در طول برگزاری کنکور سراسری ۳۸ تیم عملیاتی در سراسر استان بصورت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز […]

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: اقدامات لازم برای تامین و پایداری شبکه برق حوزه های برگزاری کنکور سراسری انجام شده و تمام اکیپ ها در آماده باش کامل هستند.

مصطفی طبیبی گفت:در طول برگزاری کنکور سراسری ۳۸ تیم عملیاتی در سراسر استان بصورت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن شبکه حادثه دیده را اصلاح و شبکه را پایدار کنند. وی ادامه داد: تمام شبکه ها و تاسیسات حوزه های آزمون سراسری بازدید و پست های آن سرویس دهی شده است. آزمون سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در ۱۳ شهرستان و ۱۹۳ حوزه برگزار می شود که تمام حوزه های برگزاری کنکور مورد بازدید فنی قرار گرفته و مشکلی در تامین برق حوزه ها وجود ندارد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق اظهار داشت: علاوه بر بازدید از شبکه، انشعاب حوزه های برگزاری نیز کنترل شده و نیروهای ویژه کشیک در برخی مراکز برگزاری کنکور حضور دارند. وی با اشاره به مصرف بسیار زیاد برق در این ایام گفت: با وجود افزایش مصرف و محدودیت در تامین برق، تمام تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق، تامین برق مطمئن و پایدار است. این شرکت با تمام امکانات و تجهیزات و با آمادگی کامل نیروهای عملیاتی تمهیدات لازم را برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری اندیشیده است.

آزمون سراسری ورودی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی از ۹ تا ۱۲ تیرماه برگزار می شود.