تامین آب شرب پایدار شهر خلخال

نماینده مجری طرح آبرسانی خلخال گفت: در حال حاضر با بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب خلخال تامین آب شرب پایدار این شهر به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. مهندس شهرام اقلیما از تشکیل کمیته مشترک بهره برداری به منظور استفاده از ظرفیت تصفیه خانه مورد نظر خبر داد و افزود: کمیته مشترک […]

نماینده مجری طرح آبرسانی خلخال گفت: در حال حاضر با بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب خلخال تامین آب شرب پایدار این شهر به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.

مهندس شهرام اقلیما از تشکیل کمیته مشترک بهره برداری به منظور استفاده از ظرفیت تصفیه خانه مورد نظر خبر داد و افزود: کمیته مشترک بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب تازه تاسیس خلخال به منظور اتخاذ تدابیر مشترک برای بهره برداری از این تاسیسات در ماههای آتی، بطور مداوم جلسات و بازدید های خود را انجام می دهند تا خدمات مورد انتظار مردم شریف منطقه صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه های شرکت آب منطقه ای اردبیل و با عنایت به تکمیل فرآیند آبرسانی شهر خلخال و ساماندهی آب شرب، آب خام از سد بفراجرد به حجم مخزن حدود ۷ میلیون مترمکعب با خط انتقال ۱۱ کیلومتر با لوله چدن داکتیل وارد تصفیه خانه جدیدالاحداث شهرخلخال شده و در حال حاضر آب تصفیه شده سالم و بهداشتی با دبی ۱۶۰ لیتر در ثانیه تحویل مخازن جمع آوری آبفا خلخال می گردد.

مهندس اقلیما همچنین خاطرنشان کرد: پروژه زون ۳ در تکمیل طرح آبرسانی خلخال با هدف آبرسانی به منطقه محروم اسلام آباد  با ۲ باب مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی و خط انتقال ۳ کیلومتر و ۱ باب ایستگاه پمپاژ با ظرفبت ۳۵ لیتر در ثانیه در حال احداث می باشد.