تامین آب استان چهارمحال و بختیاری با ۳۳۰ چاه

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت در نشست مطبوعاتی که با حضور ارباب جراید ، اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات سراسری و استانی در خانه مطبوعات استان برگزار گردید از تامین ۹۵ درصدی آب شرب […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت در نشست مطبوعاتی که با حضور ارباب جراید ، اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات سراسری و استانی در خانه مطبوعات استان برگزار گردید از تامین ۹۵ درصدی آب شرب استان توسط منابع آب زیر زمینی خبر داد.

دکتر احمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: تامین این ۹۵ درصد آب آشامیدنی مشترکین را ۳۳۰ حلقه چاه محفوره و چند دهنه چشمه بر عهده دارند.

دکتر محمدی در ادامه افزود: فقط ۵ درصد برداشت آب جهت شرب مشترکین از آبهای سطحی برداشت می شود.

نامبرده یاد آوری نمود: با توجه به کم بارشی ها ، افزایش دما ، تغییر رژیم بارش و دیگر مسائل مرتبط با این موضوع برنامه های شرکت آب و فاضلاب به دو بخش ساخت و سازی و ساز کاری تقسیم می شود.

وی گفت: در بخش ساخت و سازی حفر و تجهیز ۱۳ حلقه چاه ، اصلاح ۷۰ کیلومتر از شبکه های فرسوده آبرسانی از جمله کارهای انجام شده است و کارهایی هم در دست اجراست که به زودی اطلاع رسانی می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در بخش ساز وکاری به شدت نیازمند همکاری رسانه ها هستیم تا بتوانیم تغییر نگرشی در نحوه مصرف آب در بین مردم ایجاد کنیم.

دکتر محمدی با اشاره به افزایش روزانه مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان و نیاز بیش از پیش به تامین آب سالم و بهداشتی برای متقاضیان گفت: در یک ساله گذشته بیش از ده هزار و ۲۲۰ انشعاب به متقاضیان جدید واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان پس از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران اظهار امیدواری کرد بتوانیم با همکاری رسانه ها و همراهی مردم تابستان امسال را با کمترین تنش آبی را سپری کنیم.