تامین آب آشامیدنی مردم با وجود کم آبی

جلسه شورای پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با موضوع مقابله با تنش آبی تابستان سال جاری و نقش بسیجیان شرکت در تداوم خدمت رسانی در این زمینه که در پی کاهش محسوس بارش های سال جاری به وقوع پیوسته است برگزار شد. به گزارش روابط عمومی، سرهنگ حسین فیضی، رییس سازمان بسیج […]

جلسه شورای پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با موضوع مقابله با تنش آبی تابستان سال جاری و نقش بسیجیان شرکت در تداوم خدمت رسانی در این زمینه که در پی کاهش محسوس بارش های سال جاری به وقوع پیوسته است برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سرهنگ حسین فیضی، رییس سازمان بسیج کارمندان استان قزوین در این جلسه گفت: تامین آب آشامیدنی مردم در شهرها و روستاهای استان با وجود کم آبی گسترده ی امسال نمونه یک حرکت بسیجی گونه است و عزم و اراده ی بسیجی وار می خواهد.
وی منابع آب را بسیار محدود و ارزشمند دانست و در عین حال تاکید کرد: تامین آب، تامین امنیت برای مردم است و باید تلاش کنیم تا در عین سازگاری مردم با مساله کم آبی، آب مورد نیاز مردم را به آنان برسانیم.
در این جلسه همچنین مهدی حسین خانی، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تنش آبی استان و اقدام های صورت گرفته و برنامه ریزی شده برای مقابله با آن، خواستار همراهی و همکاری کلیه نهادها و دستگاه ها برای مدیریت بحران و کاهش آثار سوء کم آبی شد.
در پایان این نشست نیز بر لبیک به پیام مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حضور حداکثری آحاد مردم و از جمله کارمندان در انتخابات پیش رو تاکید شد.