تامین بومی قطعات و تجهیزات مورد نیاز شبکه توزیع

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به همراه علی بابائی فرماندار کرمان در بازدید از کارگاه تولیدی پایه های بتنی باتیربتن در شهرک صنعتی خضرا کرمان تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز شبکه توزیع با تکیه برنیروهای بومی را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی دانست و بر حفظ کیفیت و استفاده از مواد اولیه […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به همراه علی بابائی فرماندار کرمان در بازدید از کارگاه تولیدی پایه های بتنی باتیربتن در شهرک صنعتی خضرا کرمان تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز شبکه توزیع با تکیه برنیروهای بومی را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی دانست و بر حفظ کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب تاکید کرد.

دراین بازدید محمدسلیمانی، با تاکید بر اولویت بهره گیری از توان و ظرفیت استان در تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز شبکه توزیع ، موضوع کیفیت را جزو الزامات مورد نیازاین شرکت اعلام کرد و گفت: ازتولیدات با کیفیت شرکت ها و کارخانه های داخل استان که تجهیزات و لوازم موردنیاز صنعت برق را تولید میکنند استقبال میکنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، بر حفظ کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت پایه های بتنی تاکید کردو اظهارداشت: در صورتیکه صاحبان کارخانه ها و یا کارگاه های ساخت پایه های برق در استان سرمایه گذاری کنند این شرکت به عنوان خریدار قطعات از این کارخانه ها و مشاغل حمایت خواهدکرد.
علی بابایی فرماندار کرمان نیز باتقدیر از مدیرعامل کارخانه باتیربتن که با بومی گزینی زمینه اشتغال جوانان متعهد وکارآمد استان را فراهم کرده است، از عوامل مجموعه باتیربتن خواست تا با دقت نظر لازم ، کیفیت کاردرساخت قطعات و پایه های برق را اولویت خود قراردهند.
وی ازحمایت و ایجاد سازوکار مناسب دولت برای اعطای تسهیلات برای سرمایه گذاری و رونق تولیدو ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال زایی دراین بخش خبردادو گفت: دولت از طرح های اشتغال زا و کارآفرین همواره حمایت می کند.
درادامه مصطفی شاهرخی مدیرعامل کارگاه باتیربتن عنوان کرد: سرمایه گذاری اولیه این کارگاه بالغ بر یکصدو ۲۰ میلیارد ریال بوده که روزانه بیش از ۱۱ عدد پایه گرد بتونی پیش تنیده تولید می کند .

گفتنی است که باتیربتن دومین کارگاه پایه سازی در کرمان است.