تابستانی بدون خاموشی با مصرف بهینه برق

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در دفتر مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز سمنان با وی دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار که معاون منابع انسانی و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سمنان نیز حضور داشتند ، مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیر عامل این شرکت با […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در دفتر مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز سمنان با وی دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که معاون منابع انسانی و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سمنان نیز حضور داشتند ، مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیر عامل این شرکت با اظهار تشکر از همراهی و مشارکت بسیار خوب صدا و سیمای مرکز سمنان در ترویج فرهنگ صرفه جویی گفت : فعالیت  صدا و سیما در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مدیریت بهینه مصرف برق در بین مردم  مهم و تاثیرگذار می باشد.

وی با بیان اینکه گرمای زودرس این ایام و تابستان پیش رو، شرایط بسیار سختی در خصوص تأمین برق مشترکین بوجود آورده است گفت: برای گذر از اوج بار مصرف امسال به همراهی و همکاری تمامی ارگان ها، سازمان ها، مردم و مشترکان نیاز داریم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم صنعت برق استان جهت تامین برق هم استانی های عزیز تصریح کرد: افزایش گرمای هوا، کاهش تولید برق نیروگاهای برق آبی به علت کاهش نزولات آسمانی، افزایش مراکز استخراج رمز ارز غیر مجاز از جمله دلایل افزایش مصرف برق نسبت به مشابه سال گذشته بوده وهیچ مورد از این خاموشی ها ناشی از مشکلات شبکه برق و تاسیسات استان و یا کوتاهی کارکنان صنعت برق در استان نمی باشد.

مهندس صباغ با اشاره به اهمیت صرفه جویی ۱۰ درصدی مشترکان جهت عبور از پیک بار تابستان گفت : صدا و سیما به عنوان مرجع اصلی، پرمخاطب و تاثیرگذار رسانه ای، نقش مهمی در اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی به ویژه در این شرایط سخت دارد.

حجه الاسلام توکلیان ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان از تعامل و همکاری متقابل صنعت برق با صدا و سیمای مرکز سمنان گفت : همکاری در تولید گزارشات و ساخت برنامه رادیویی روشنا به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی و آشنا شدن مردم با سختی های تولید برق می تواند رفتار مردم را در درست و بهینه مصرف کردن تغییر دهد.