تأمین برق خانه ای در منطقه صعب العبور کوهستانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از تأمین برق خانه زنی که ۶٠ سال است در کوهستان زندگی می کند خبر داد به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به دنبال گزارشی با عنوان « زنی که ۶۰ سال است در کوهستان زندگی می‌کند» در فضای مجازی پخش شد. […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از تأمین برق خانه زنی که ۶٠ سال است در کوهستان زندگی می کند خبر داد

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به دنبال گزارشی با عنوان « زنی که ۶۰ سال است در کوهستان زندگی می‌کند» در فضای مجازی پخش شد.

در این گزارش به زندگی زنی به نام «ننه نساء» پرداخته شده بود که از رنج زندگی ۶۰ ساله خود در کوهستان گفته و عنوان کرده بود که دوست دارد برق داشته باشد، تا شب‌ها فضای خانه‌اش روشن باشد. بر همین اساس طی دستور استاندار محترم البرز با اطلاع از وضعیت این زن دستور رسیدگی صادر و در حال حاضر خانه ننه نساء برقدار است.

بهنام بیات مدیرعامل برق گفت: در خصوص درخواست این خانم با توجه به اینکه محل زندگی وی در منطقه خاکی و صعب‌العبور که برای عبور و مرور مجبورند از راه مالرو در دل کوه های سر به فلک کشیده پیاده تردد کنند، قرار دارد، امکان برخورداری از انشعاب برق وجود نداشت،یک پرتابل خورشیدی برای تأمین برق خانه مورد نظر توسط رئیس اداره برق حصار نصب و برق دار شد.