تأمین آب مجتمع چهار روستایی حصار بوکان

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان از تأمین آب مجتمع چهار روستایی حصار با استفاده از یک حلقه چاه اضطراری خبر داد. سلمان خدایاری با بیان اینکه بدلیل خشکسالی و کاهش نزولات جوی و در نتیجه آن کاهش سطح آب های زیرزمینی، آب اکثریت قریب به اتفاق چاه های روستایی با کاهش شدید مواجه شده […]

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان از تأمین آب مجتمع چهار روستایی حصار با استفاده از یک حلقه چاه اضطراری خبر داد.

سلمان خدایاری با بیان اینکه بدلیل خشکسالی و کاهش نزولات جوی و در نتیجه آن کاهش سطح آب های زیرزمینی، آب اکثریت قریب به اتفاق چاه های روستایی با کاهش شدید مواجه شده و یا خشک شده اند، اظهار داشت: در اثر این پدیده چاه آب شرب این مجتمع حصار نیز خشک شده و تامین آب شرب چهارهزار و ۵۰۰ نفر ساکن ئر چهار روستا را با مشکل مواجه مواجه ساخته بود.
وی گفت: برای رفع این مشکل با تلاش پرسنل واحد بهره برداری یک حلقه چاه که در فاصله یک هزارو۲۰۰ متری این مجتمع واقع است، با انجام نیرورسانی وتجهیز و اجرای خط انتقال، بصورت اضطراری وارد مدار گردید.
مدیر امور اب و فاضلاب بوکان با اعلام اینکه با پایان عملیات، چهار روستای حصار، کهریزه سردار، تبت و ینگیجه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند بود، اظهار کرد: انتقال آب از شهر بوکان به روستای ینگیجه در دستور کار  قرار دارد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.