بهسازی شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی سمنان

فاز نخست پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی سمنان، در قالب رزمایش خدمت متعالی به اجرا درآمد. مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول این پروژه، شبکه روشنایی بلوار استقلال و خیابان های آموزش و ایثار، بهسازی شد. مهدی پاک طینت یادآور شد: احداث شبکه […]

فاز نخست پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی سمنان، در قالب رزمایش خدمت متعالی به اجرا درآمد.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول این پروژه، شبکه روشنایی بلوار استقلال و خیابان های آموزش و ایثار، بهسازی شد.

مهدی پاک طینت یادآور شد: احداث شبکه فشارضعیف معابر با بهره گیری از کابل خودنگهدار، با هدف اصلاح تغذیه شبکه روشنایی معابر بلوار جمهوری اسلامی به طول دوهزار و ۵۰۰ متر به همراه ایمن سازی و انسداد دریچه پایه های روشنایی این بلوار اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: رفع نقاط خطر به دلیل فرسودگی و سقوط برخی از سرچراغ های منصوبه از جمله اهداف این پروژه محسوب می شود افزود: قالب بندی و افزایش استحکام مکانیکی ۲۶ اصله پایه ۹ متری و رنگ آمیزی و اصلاح پایه های روشنایی موجود با محوریت ایمن سازی و استفاده بهینه از شبکه موجود از فعالیت های صورت پذیرفته در این برنامه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: اقدامات مورد اشاره با حضور هشت اکیپ عملیاتی و ظرف یک روز کاری با بهره گیری از یازده دستگاه خودروی عملیاتی به انجام رسیده است.