بهره مندی ۲۰۰۰ نفر در شمال شرق تهران از آب شرب

مدیر امور ناحیه ۲ آبفای منطقه یک شهر تهران از برخورداری حدود ۲۰۰۰ نفر از ساکنان شهرک قائم در شمال شرق تهران با اجرای عملیات بازسازی ۲۳۰۰ متر شبکه خبر داد. محسن زرگر با بیان این‌که بازسازی شبکه آب شهرک قائم از سال گذشته در دستور کار امور آب و فاضلاب ناحیه ۲ شرکت آبفای […]

مدیر امور ناحیه ۲ آبفای منطقه یک شهر تهران از برخورداری حدود ۲۰۰۰ نفر از ساکنان شهرک قائم در شمال شرق تهران با اجرای عملیات بازسازی ۲۳۰۰ متر شبکه خبر داد.

محسن زرگر با بیان این‌که بازسازی شبکه آب شهرک قائم از سال گذشته در دستور کار امور آب و فاضلاب ناحیه ۲ شرکت آبفای منطقه یک تهران قرار گرفت، اظهار داشت: در سال گذشته با بازسازی ۱۲۰۰ متر از خط اصلی شبکه آب شهرک قائم، مشترکان این محدوده به جمع مصرف‌کنندگان شبکه آب شرب شهری پیوستند.

زرگر افزود: امسال نیز عملیات بازسازی ۱۱۰۰ متر از خط اصلی شبکه آب شهرک قائم اجرا شد و با بازسازی ۲۰۰ رشته انشعاب آب، شمار دیگری از ساکنان این شهرک از آب شرب برخوردار شدند.

او با بیان این‌که در سال‌های گذشته به دلیل غیر استاندارد بودن شبکه و انشعاب‌ها، شمار حوادث شبکه در این منطقه بالا بوده است، گفت: بر این اساس، اصلاح شبکه و انشعاب‌های منطقه مورد نظر در اولویت کاری این ناحیه قرار گرفت و در مجموع با انجام عملیات یادشده، حدود ۴۵۰ رشته انشعاب آب در شهرک قائم بازسازی و نزدیک به ۲۰۰۰ نفر از ساکنان این شهرک به مصرف‌کنندگان آب شرب افزوده شدند.

زرگر افزود: تاکنون محدوده وسیعی از شبکه اصلی آب شهرک قائم بازسازی شده است و آب مورد نیاز ساکنان این شهرک از محل مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی ۲۰۲۰ تامین می‌شود.

او بازسازی شبکه معابر فرعی شهرک قائم را از برنامه‌های امسال برشمرد و افزود: قرار است یک مخزن جدید ۳۰۰۰ مترمکعبی نیز برای تامین نیاز سال‌های آینده جمعیت این شهرک در کنار مخزن اصلی احداث شود.