بهره مندی ۱۲۵ خانوار عشایری تهران از نعمت برق

طرح برق رسانی به  ۱۲۵ خانوار عشایری استان تهران در شهرستانهای فیروزکوه، دماوند، پاکدشت، ورامین و صفادشت ملارد  با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، اجرا شد. مجری طرح روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: در این طرح به هریک از خانوارهای […]

طرح برق رسانی به  ۱۲۵ خانوار عشایری استان تهران در شهرستانهای فیروزکوه، دماوند، پاکدشت، ورامین و صفادشت ملارد  با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، اجرا شد.

مجری طرح روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: در این طرح به هریک از خانوارهای عشایری یک مولد خورشیدی قابل حمل با قابلیت تأمین چهار لامپ روشنایی و دو پورت شارژ تلفن همراه واگذار شد.

نورالدین امرایی افزود: ارزش ریالی هریک از این مولدهای خورشیدی ۸۵میلیون ریال است که از این میزان ۹۰درصد را شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تامین می کند و خانوارهای عشایری تنها با پرداخت ۱۰درصد از بهای محصولات، می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: مولدهای خورشیدی تحویلی به عشایر دارای دو سال خدمات پس از فروش هستند و آموزش های لازم نیز در این خصوص از سوی کارشناسان مربوطه به این خانواده ها  ارائه شده است.

وی در خاتمه اظهار امیداوری کرد با تامین اعتبار مورد نیاز در آینده ای نزدیک، این تسهیلات در اختیار همه خانوارهای عشایری قرار گیرد.