بهره مندی بیش از ۳ هزار نفر از شبکه جمع آوری فاضلاب

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ایجاد شبکه جمع آوری وانتقال فاضلاب روستای حسن آباد به کلکتور فاضلاب شهر همدان خبر داد. به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری فرضمن اشاره به برخی اقدامات انجام شده درراستای ایجاد شبکه های جمع آوری فاضلاب در استان گفت:درحال […]

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ایجاد شبکه جمع آوری وانتقال فاضلاب روستای حسن آباد به کلکتور فاضلاب شهر همدان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری فرضمن اشاره به برخی اقدامات انجام شده درراستای ایجاد شبکه های جمع آوری فاضلاب در استان گفت:درحال حاضر اکثرقریب به اتفاق شهرهای استان همدان دارای زیرساخت‌های جمع آوری فاضلاب است و جمعیت تحت پوشش فاضلاب در شهرهای استان ۷۵ درصد می باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۹۵ درصد ساکنان حاشیه شهر همدان از سیستم جمع آوری فاضلاب برخوردار می باشند،اظهارداشت: درراستای خدمت رسانی به مشترکین روستایی نیز اقداماتی در حال انجام است که از آن جمله میتوان به ایجاد شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد اشاره کرد.
بختیاری فر با اذعان به اینکه مطالعات شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد به کلکتور فاضلاب شهرهمدان انجام شده است، عنوان کرد: براساس برآورد انجام شده به منظور اجرای بخشی از شبکه و خط انتقال طرح مذکور؛۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده و قرارداد این پروژه در مرحله انعقاد با پیمانکارمی باشد.
وی همچنین توضیح داد:با اجرای این پروژه ایجاد شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد ۹۹۵ خانوار؛ معادل ۳ هزارو ۷۰۲ نفر از جمعیت روستای مذکوراز مزایای ایجاد شبکه و تاسیسات جمع آوری فاضلاب بهره مند خواهند شد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین بیان کرد:دراجرای این پروژه ایجاد یک هزارو ۷۲۰ متر خط انتقال و ۷ هزارو ۶۸۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در دستور کار می باشد.