بهره برداری از ۱۴ پروژه آبی در خراسان رضوی

همزمان با گرامیداشت هفته دولت که مصادف است با آغاز دولت سیزدهم ۱۴ پروژه بخش آب در شهرها و روستاهای خراسان رضوی افتتاح و کلنگ عملیات اجرایی یک پروژه هم به زمین زده می شود. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای اجرای پروژه های قابل بهره […]

همزمان با گرامیداشت هفته دولت که مصادف است با آغاز دولت سیزدهم ۱۴ پروژه بخش آب در شهرها و روستاهای خراسان رضوی افتتاح و کلنگ عملیات اجرایی یک پروژه هم به زمین زده می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای اجرای پروژه های قابل بهره برداری در شهرستان های تربت حیدریه ، گناباد ،  خلیل آباد،  کاشمر، کوهسرخ ،  رشتخوار، باخرز،  فریمان، جوین و داورزن ۴۷۷ میلیاردریال هزینه شده است.
سید ابراهیم علوی افزود: همچنین  پروژه آبرسانی به مجتمع ظفر شهرستان سبزوار نیز با اعتبار هفت میلیارد ریال در این هفته عملیاتی می شود.
وی آبرسانی به مجتمع های روستایی ، مقاوم سازی خطوط انتقال و اصلاح ایستگاه پمپاژ، جداسازی شبکه و احداث مخزن و جایگاه برداشت آب شرب را از پروژه های معرفی کرد که در این هفته بهره برداری می شوند.
به گفته وی گناباد با چهار پروژه اجرا شده در صدر شهرستان های استان قرار دارد.