بهره برداری از پروژه‌های تامین آب محمد شهر

مدیر منطقه آب و فاضلاب محمدشهر گفت: پس از بروز مشکلاتی در تامین آب در سطح محمدشهر و خارج شدن تعدادی چا هها به دلایل فنی با تلاش‌های شبانه روزی شرکت آبفا البرز ، سرانجام بخشی از پروژه های تامین آب در شهر به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب شهرستان […]

مدیر منطقه آب و فاضلاب محمدشهر گفت: پس از بروز مشکلاتی در تامین آب در سطح محمدشهر و خارج شدن تعدادی چا هها به دلایل فنی با تلاش‌های شبانه روزی شرکت آبفا البرز ، سرانجام بخشی از پروژه های تامین آب در شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب شهرستان کرج، شاهین شاپوری مدیر آبفا منطقه محمد شهر اظهارداشت: با همکاری و همیاری مردم فهیم محمدشهر اقدامات مختلفی در راستای تامین آب محمد شهر انجام شده است.

وی افزود: از اقدامات انجام شده میتوان به حفاری چاههای‌ عمیق با راندمان بالا جهت تامین آب ، اصلاح نقاط بحرانی و رفع انفصالات شبکه ، پیگیری جمع آوری پمپ های غیر مجاز مستقیم از شبکه و نصب مخازن خانگی استاندارد ، جمع آوری انشعابات غیر مجاز باغات و زمین های کشاورزی، تامین آب مخازن مشترکین توسط تانکرهای آبرسانی در نقاط کم فشار و سایر اقدامات ضربتی مورد نیاز اشاره کرد.

مدیر آبفا منطقه محمد شهر بیان کرد: در این راستا با تلاش پرسنل آبفای محمدشهر ، یک حلقه چاه عمیق جهت افزایش ظرفیت تامین آب به بهره برداری رسید که علاوه بر جبران بخش عمده ایی از کاهش تامین بوجود آمده ، در ارائه هر چه بهتر خدمات کیفیت و کمیت خدمات نقش به سزایی ایفا می کند.