بهره برداری از سه پروژه صنعت برق در استان کرمانشاه

سه پروژه صنعت برق در استان کرمانشاه با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و در هفته هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد. به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، صبح امروز دکتر “رضا اردکانیان” وزیر نیرو سه پروژه برقی را در استان کرمانشاه با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساند. بر اساس […]

سه پروژه صنعت برق در استان کرمانشاه با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و در هفته هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.
به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، صبح امروز دکتر “رضا اردکانیان” وزیر نیرو سه پروژه برقی را در استان کرمانشاه با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساند.
بر اساس این گزارش، پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت روانسر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.
با اجرای این پروژه ضمن افزایش قابلیت اطمینان شبکه، با فراهم شدن زیرساخت تأمین برق مشترکان، متقاضیان و صنایع تولیدی، زمینه اشتغال در منطقه فراهم شده است.
از طرف دیگر با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود منابع آبی مناسب، زمینه توسعه بخش کشاورزی و باغداری نیز فراهم شده که این موضوع می‌تواند ضمن کاهش نرخ بیکاری و فراهم کردن زمینه‌ توسعه پایدار اقتصادی، نرخ مهاجرت را کاهش داده و شاهد مهاجرت معکوس هم باشیم.
پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت کنگاور نیز با هزینه ۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
اجرای این پروژه ضمن تأمین برق مشترکان جدید شبکه توزیع، منجر به کاهش خاموشی‌های ناخواسته و افزایش شاخص‌های قابلیت اطمینان می‌شود.
همچنین، پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت سر پل ذهاب ۲ با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومانی وزارت نیرو افتتاح شد که با اجرای این پروژه و فراهم شدن زیرساخت تأمین برق مشترکان، متقاضیان و صنایع تولیدی، زمینه اشتغال در منطقه فراهم می‌شود.