بهره برداری از تصفیه خانه روستای نصیرآباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در حاشیه بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: تصفیه خانه روستای نصیرآباد به عنوان نخستین تصفیه خانه روستایی در استان زنجان در آینده ایی نزدیک به بهره برداری می رسد. مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به همراه معاونین و جمعی از کارکنان واحد اخبار […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در حاشیه بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: تصفیه خانه روستای نصیرآباد به عنوان نخستین تصفیه خانه روستایی در استان زنجان در آینده ایی نزدیک به بهره برداری می رسد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به همراه معاونین و جمعی از کارکنان واحد اخبار این مرکز با حضور در تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان از نزدیک در جریان روند فعالیت این تصفیه خانه قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در حاشیه این بازدید گفت: تصفیه خانه فاضلاب زنجان در مدول اول خود جمعیتی معادل ۲۱۰ هزار نفر را تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار داده است.

“علیرضا جزءقاسمی” اظهار کرد: با به بهره برداری رسیدن مدول دوم این تصفیه خانه ، جمعیت برخوردار از خدمات بخش فاضلاب در شهر زنجان به ۴۱۰ هزار نفر می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پساب تولید شده در تصفیه خانه فاضلاب زنجان علاوه بر تامین بخش اعظمی از نیاز صنایع آب بر، باعث حفظ کمیت و کیفیت منابع آب زیرزمینی استان نیز می شود.

وی بیان داشت: هم اکنون سالانه نزدیک به ۱۷ میلیون متر مکعب پساب در تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان تولید میشود و این میزان در افق طرح به ۲۷ میلیون مترمکعب در سال خواهد رسید و شرکت آب و فاضلاب آمادگی دارد این میزان پساب را در اختیار صنایع قرار دهد.

جزءقاسمی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان طی سالهای اخیر گام های بلندی در راستای توسعه خدمات بخش فاضلاب استان برداشته است که افتتاح و راه اندازی ۵ تصفیه خانه در شهرهای زنجان، ابهر،ماهنشان، زرین آباد و دندی از جمله آن می باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: سه باب تصفیه خانه دیگر در روستاهای استان شامل  نصیرآباد، پری و تهم در دست ساخت بوده که تصفیه خانه نصیر آباد در آینده ایی نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.