سد نعمت‌آباد : گامی بزرگ در جهش تولید بخش کشاورزی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان بهره‌برداری از سد نعمت‌آباد را گام بزرگی برای جهش تولید در بخش کشاورزی دانست و گفت: این سد جلوه‌ای نوین از گردشگری را در این منطقه ایجاد می‌کند. به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، مهندس منصور ستوده رو در آیین بهره‌برداری از سد نعمت آباد […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان بهره‌برداری از سد نعمت‌آباد را گام بزرگی برای جهش تولید در بخش کشاورزی دانست و گفت: این سد جلوه‌ای نوین از گردشگری را در این منطقه ایجاد می‌کند.
به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، مهندس منصور ستوده رو در آیین بهره‌برداری از سد نعمت آباد در اسدآباد با حضور وزیر نیرو اظهار داشت: بهره برداری از این طرح تبلور دیگری از رشد صنعت در استان همدان است.
وی توزیع حق آبه در همه نقاط شهری و روستایی را از وظایف دولت دانست و گفت: این مهم در اولویت شرکت آب منطقه ای در استان همدان قرار دارد.
ستوده خاطرنشان کرد: آب منطقه‌ای همدان با ایجاد چند سد، تامین آب شرب سالم و فراهم کردن آب صنایع در دولت تدبیر و امید، برای رونق و توسعه این استان کوشیده است.
مدیرعامل آب منطقه‌ای همدان افزود: تامین آب نیروگاه شهید مفتح، پتروشیمی هگمتانه و چند طرح بزرگ دیگر از محل پساب کار ارزشمندی بوده است. وی یادآوری کرد: سد نعمت‌آباد با هدف تامین آب ۴۵۰ هکتار اراضی کشاورزی گام بزرگی برای جهش تولید محسوب می‌شود و جلوه ای نوین از گردشگری را در این منطقه ایجاد می کند.
وزیر نیرو صبح امروز یکشنبه در پویش هر هفته الف- ب-ایران (ساخت و سازها) و (ساز و کارها) هفته بیست و یکم به استان همدان سفر کرد و در این سفر طرحهای سد مخزنی نعمت آباد، آبرسانی به ۳۰ روستا در سطح استان همدان، سه طرح تامین برق و افزایش ظرفیت در ملایر، رزن، اسدآباد را افتتاح می کند و عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت ملایر_خرم آباد نیز آغاز می شود.
برای این طرحها در مجموع ۵۸۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.