بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن

بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن. اکنون در آستانه سال ۱۴۰۰ هجری قمری، آمدن نوروز و آغاز فصل بهار در قرنی جدید، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه […]

بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن.

اکنون در آستانه سال ۱۴۰۰ هجری قمری، آمدن نوروز و آغاز فصل بهار در قرنی جدید، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم.

شرایط ویژه ویروس منهوس کرونا در کنار صرفه جویی در مصرف آب و وضعیت موجود منابع آبی در استان قطعا جزء لاینفک زندگی پر مخاطره مردم در اقصی نقاط استانمان،چهارمحال و بختیاری و کشور ایران است .

خداوند را به خاطر توفیق خدمت به مردم شریف و سختکوش چهارمحال و بختیاری و تامین آب شرب و سقایی مردم که با تمامی سختی ها و مشکلات و یکپارچه شدن شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی صد چندان شد و با همراهی شما همکاران عزیزم در سال گذشته میسر گردید شاکریم و به شکرانه آن، سلامت و سعادت را درسالی که پیش رو داریم برای یکایک شما عزیزان و خانواده های محترمتان در تمامی قسمت ها از کارگران سختکوش حوادث تا مدیران ارشد از خداوند منان آرزو دارم و اطمینان دارم با این همدلی و تلاش مستمر و ارتقای بهره وری در بخش های شهری و روستایی صنعت آب و فاضلاب در سال جدید قله های موفقیت و سرآمدی افزونتری را به لطف خداوند باریتعالی کسب خواهیم کرد .

پروردگارا! در این سال نو ،  رنج بیماری و فقر را از تمامی نیک اندیشان و پرهیزگاران دور ساز و آسودگی و بهره مندی از نعمت هایت را همچون نعمت آب بر ما عطا فرما.

یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آنگونه که هستند، نه آنگونه که می خواهیم باشند!

با تمام وجودمان بهترین حال ها را در لحظات تحویل سال تمنا می کنیم.

 

احمد رضا محمدی

مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره

شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری