بسیج بازوی محرک فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد بسیج را بازوی محرک و تاثیر گذار در گسترش فرهنگ صحیح مصرف برشمرد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مهندس عبدالحمیدعباس شیاری در نشست ارزیابی عملکرد مدیریت مصرف بسیج توانیر،با اشاره به اینکه بسیج با دانش کافی در حوزه فرهنگ سازی همواره به […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد بسیج را بازوی محرک و تاثیر گذار در گسترش فرهنگ صحیح مصرف برشمرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مهندس عبدالحمیدعباس شیاری در نشست ارزیابی عملکرد مدیریت مصرف بسیج توانیر،با اشاره به اینکه بسیج با دانش کافی در حوزه فرهنگ سازی همواره به عنوان یک بازوی محرک در کنار صنعت برق بوده،افزود:استفاده از بسیج به عنوان یک سازمان پویا و مقتدر در مدیریت انرژی در گسترش فرهنگ مصرف تلاش شایان توجهی کرده است.

این مسول به پایش صنایع و ادارات به صورت روزانه، برگزاری مانورهای کنترل بار مستمر،خودارزیابی های وضعیت انرژی و بسیاری از اقدامات در حوزه مدیریت مصرف با همکاری بسیج اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد،کشف ۸۷مرکز رمز ارز دیجیتال با قدرت ۹مگاوات را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی در بخش دوم سخنان خود درصد رشد پیک بار خرداد ماه را ۵.۸ درصد اعلام کرد و گفت : برنامه های مدیریت پیک بار به عنوان مثال در چهاردهم تیرماه به میزان ۶۸۸ مگاوات ساعت در پنج مرحله در استان اعمال شد.