برگزاری نشست بصیرتی بسیجیان شرکت توزیع برق استان سمنان

نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با موضوع “حضور حداکثری و انتخاب اصلح” برگزار شد. استاد حوزه علمیه و امام جماعت این شرکت با بیان این که هر فرد چنانچه بخواهد به جایگاه بالایی دست یابد، آن بُعد انسانی است گفت: در هر جامعه ای، اجتماعی زیستن و تقبل مسئولیت […]

نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با موضوع “حضور حداکثری و انتخاب اصلح” برگزار شد.

استاد حوزه علمیه و امام جماعت این شرکت با بیان این که هر فرد چنانچه بخواهد به جایگاه بالایی دست یابد، آن بُعد انسانی است گفت: در هر جامعه ای، اجتماعی زیستن و تقبل مسئولیت و تقسیم بندی مسئولیت بسیار مهم می باشد و مهم تر از آن، انجام وظیفه به صورت شایسته و برای رضای خدا و رضایت مندی مردم است.

حجت الاسلام مهدی تشرعی با اشاره به این که حضور در انتخابات به منزله ی آن است که هر فرد در سرنوشت خود و جامعه سهیم می شود اظهار داشت: انقلاب اسلامی و اهداف آن بسیار مقدس و عظیم است و این نظام تشکیل شد تا خودمان برای خود تصمیم بگیریم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح، این مهم متبلور می شود.

وی یادآور شد: هر فردی که به مقام رئیس جمهور به عنوان منتخب مردم برگزیده می شود و افرادی که در شوراهای شهر و روستا انتخاب می گردند، همواره باید خود را خادم مردم بدانند و خدمت خالصانه و صادقانه ارائه کنند.

وی با عنوان این که روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، مردم انقلابی ما با حضور باشکوه و پرشور خود در صحنه انتخابات، مسئولیت فردی، اجتماعی و تکلیف دینی و شرعی خویش را ادا خواهند کرد افزود: حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات و انتخاب فردی اصلح و کارآمد برای ریاست جمهوری و همچنین افرادی متدین، متعهد و متخصص که قرار است در شوراهای اسلامی شهر و روستا خدمت نمایند، سرنوشت ما را رقم خواهد زد و جملگی می بایست با بصیرت و بینش کافی در این حماسه ماندگار مشارکت نماییم.