برگزاری مراسم روز جهانی سیمبان در مدیریت امور دو برق اردبیل

مراسم روز جهانی سیمبان با حضور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و  تعدادی از مدیران و جمعی از سیمبانان  امور ۱، ۲ و۳در محل امور ۲ برق اردبیل  با رعایت پروتکل بهداشتی  و در فضای باز برگزار شد.  در این  مراسم ابتدا بابک روح الهی مدیر امور دو برق اردبیل ضمن خیر مقدم به حاضرین […]

مراسم روز جهانی سیمبان با حضور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و  تعدادی از مدیران و جمعی از سیمبانان  امور ۱، ۲ و۳در محل امور ۲ برق اردبیل  با رعایت پروتکل بهداشتی  و در فضای باز برگزار شد.
 در این  مراسم ابتدا بابک روح الهی مدیر امور دو برق اردبیل ضمن خیر مقدم به حاضرین روز سیمبان را به تلاشگران و سیمبانان شرکت توزیع برق استان تبریک گفت.
سپس معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به تمامی همکاران و خانواده آنها،گفت: روز ۱۸ آوریل روز جهانی سیمبان نامگذاری شده است ، تلاشگرانی که در اوج گرما ، سرما ، باد و باران وطوفان انجام وظیفه می نمایند.
ناصر عبدالهیان افزود : سیمبانان در تمام اوقات حتی درسخت ترین شرایط جوی در خط مقدم برق رسانی به هموطنان بوده و با تمام توان خود به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی  به مردم این مرز وبوم می باشند.
وی از سیمبانان خواست تا در انجام ماموریت ها تمام  نکات ایمنی را رعایت کرده و در حفظ سلامتی خود کوشا باشند.
در انتهای مراسم سرپرست روابط عمومی شرکت، افتخار خدمت به مردم و مشترکان صنعت برق را مرهون انگیزه و ایثارگری های سیمبانان عزیز دانسته و این روز را به سیمبانان تبریک گفت .
در ادامه  فرزندان سیمبانانی که  در مراسم حضور داشتند با دادن کلاه ایمنی به پدرانشان و با جمله هایی همچون  ” بابا  چشم به راهت هستیم سالم به خانه برگرد  ” این مراسم به پایان رسید .
 در این مراسم بسته های فرهنگی مخصوص فرزندان سیمبانان که توسط روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل آماده شده بود به سیمبانان اهدا شد.