برنامه ریزی اقدامات طرح سواد آبی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

نشست تفاهم، هماهنگی و برنامه ریزی اقدامات طرح سواد آبی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور نمایندگان آموزش و پرورش شهر و شهرستان های تهران برگزار شد. همزمان با شروع سال تحصیلی و در ادامه اجرای موفق آموزش های طرح سواد آبی در سال های اخیر، نشستی با حضور مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه […]

نشست تفاهم، هماهنگی و برنامه ریزی اقدامات طرح سواد آبی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور نمایندگان آموزش و پرورش شهر و شهرستان های تهران برگزار شد.

همزمان با شروع سال تحصیلی و در ادامه اجرای موفق آموزش های طرح سواد آبی در سال های اخیر، نشستی با حضور مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، سرگروه های کتاب انسان و محیط زیست در اداره کل آموزش و پرورش شهر و شهرستان های تهران و نماینده مشاور در محل دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد.

“سپیده الهامی منش” مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران در ابتدای این نشست، در خصوص شرایط آبی امسال و لزوم ارتقاء اقدامات سواد آبی، نکاتی را مورد اشاره قرار داد.

در ادامه، “محمد جواد سمیعی”  نماینده مشاور، در رابطه با برنامه های طرح سواد آبی در تهران در سال قبل و امسال، توضیحاتی را ارائه و هدف جلسه را تفاهم و برنامه ریزی برای انجام اقداماتی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، برشمرد.

“رزیتا عسگری” سرگروه کتاب انسان و محیط زیست در شهرستان های استان تهران، همچنین در این نشست با تشکر از حمایت های شرکت آب منطقه ای تهران در تدریس موثر درس اول کتاب، برای پیشبرد طرح در سال تحصیلی پیش رو، اعلام آمادگی کرده و پیشنهاداتی در این رابطه، عنوان کرد.

“لیلا عبداللهی” سرگروه کتاب انسان و محیط زیست در شهر تهران نیز با استقبال از تداوم آموزش های طرح، دیدگاه ها و پیشنهاداتی را مطرح نمود.

گفتنی است، در پایان این نشست در خصوص برگزاری کارگاه ها، مسابقات و نیز تولید اقلام کمک آموزشی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.