برق حرارتی پیشگام در استفاده از مصوبه تولید بار اول

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اهدای لوح از تلاش‌های شرکت برق حرارتی به عنوان دستگاه پیشگام در استفاده از مصوبه تولید بار اول اقلام راهبردی تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، با پیگیری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مصوبه‌ای قانونی تصویب شده است تا چتر حمایتی لازم را برای شرکت‌های فناور تولید […]

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اهدای لوح از تلاش‌های شرکت برق حرارتی به عنوان دستگاه پیشگام در استفاده از مصوبه تولید بار اول اقلام راهبردی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، با پیگیری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مصوبه‌ای قانونی تصویب شده است تا چتر حمایتی لازم را برای شرکت‌های فناور تولید بار اول فراهم کند.

بدین منظور در مراسمی با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری از دستگاه‌های حاکمیتی که در کمک به این شرکت‌ها پیشرو بوده‌اند تقدیر شد.
ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی در این مراسم بر لزوم حمایت مادی و معنوی از ساخت اولین‌ها در کشور تاکید کرد و گفت: قطعات و دستاوردهای اولین‌ها هم اکنون در نیروگاه‌های کشور به صورت عملیاتی در حال فعالیت هستند.
وی خواستار حمایت از کارفرما و پیمانکار برای تسریع در ساخت اولین‌ها در کشور شد و افزود: شرکت برق حرارتی در زمینه ساخت داخل و کسب فناوری‌های جدید در حوزه نیروگاهی سالیان متمادی مشغول به فعالیت است و در همین جهت نیز خودکفایی و بومی‌سازی را جزو اهداف خود می‌داند که نتایج آن در صنعت تولید برق حرارتی به خوبی قابل مشاهده است.