برقرسانی به ۱۳ روستای استان فارس طی سال گذشته

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: درسال گذشته ۱۳ روستای استان با ۱۲۲خانوار و احداث ۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب۱۶ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت KVA 450 برق دار شده است. محمدعلی عزیزی اعتبار هزینه شده برای برق دار شدن این تعداد روستا را بیش از ۸۶ میلیارد […]

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: درسال گذشته ۱۳ روستای استان با ۱۲۲خانوار و احداث ۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب۱۶ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت KVA 450 برق دار شده است.

محمدعلی عزیزی اعتبار هزینه شده برای برق دار شدن این تعداد روستا را بیش از ۸۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: هم اکنون۲۴۴۶ روستا در سطح استان برق دار بوده وکلیه روستاهای بالای ۱۰خانوار از نعمت روشنایی بهره مند هستند.

عزیزی در ادامه سخنان خود به اقدامات انجام شده در سال ۹۹ در جهت تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان در سطح استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته بیش از ۲۳ هزار انشعاب برای مشترکان شهری وروستایی واگذار و تامین برق آنان انجام شد که با درنظر گرفتن این تعداد مشترک، هم اکنون تعداد مشترکان استان به حدود ۹۹۵ هزار مشترک رسیده است.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن یادآور شد: از شهروندان درخواست می شود برای حفظ سلامت خود و خانواده جهت دریافت خدمات توزیع برق به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه موبایلی برق ایران(برق من) و وبسایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اقدام نمایند.