بررسی و ارائه‌ راه‌کارهای پیشگیری از سرقت تأسیسات و تجهیزات برقی

به همت شرکت توزیع برق استان لرستان؛ نشست بررسی و ارائه راه‌کارهای پیشگیری از سرقت تأسیسات و تجهیزات برقی با هدف جلوگیری از سرقت تجهیزات و تاسیسات، انشعابات غیرمجاز، ماینرهای غیرمجاز برگزار گردید. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، در این جلسه که با حضور معاون حفاظت فیزیکی و کنترل […]

به همت شرکت توزیع برق استان لرستان؛ نشست بررسی و ارائه راه‌کارهای پیشگیری از سرقت تأسیسات و تجهیزات برقی با هدف جلوگیری از سرقت تجهیزات و تاسیسات، انشعابات غیرمجاز، ماینرهای غیرمجاز برگزار گردید.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، در این جلسه که با حضور معاون حفاظت فیزیکی و کنترل هوشمند توانیر، مدیر دفتر حراست برق منطقه ای باختر، معاون دادگستری لرستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان با بیان این‌که حفاظت از تجهیزات و تاسیسات برقی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: «این مهم در جهت تامین برق مطمئن و پایدار بسیار قابل توجه است که در همین راستا پرسنل این شرکت با همکاری دادگستری و نیروی انتظامی اقدامات قابل قبولی داشته‌اند».

فریدون خودنیا ادامه داد: «با توجه به اهمیت موضوع برق‌رسانی مطمئن و پایدار به مردم و حفاظت از اموال بیت‌المال باید در این زمینه بکوشیم تا جرائم به پایین‌ترین حد خود برسد و هدف از برگزاری این جلسه نیز استفاده از نظرات عزیزان جهت رسیدن به این هدف می‌باشد».

در ادامه‌ی این نشست آقای شریعت‌نیا، معاونت حفاظت فیزیکی و کنترل هوشمند شرکت توانیر نیز با بیان این‌که در حال حاضر شرکت توانیر در سطح کشور اقدامات قابل قبولی در راستای کاهش سرقت‌ تجهیزات و کشف برق‌های غیرمجاز و رمزارزهای غیرمجاز داشته است، گفت: «در همین خصوص خواستار استفاده از تجربیات سایر شرکت‌های توزیع برق کشور که در این مورد موفق عمل نموده‌اند از سوی دیگر شرکت‌های توزیع هستیم تا بتوانیم جرایم  را به حداقل ممکن برسانیم».

هم‌چنین آقای دکتر دارایی، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان نیز در سخنانی با بیان این‌که در حال حاضر جلوگیری از سرقت تجهیزات برقی مستلزم استفاده از دانش روز و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارشناسان دفاتر حقوقی شرکت توزیع برق است، عنوان کرد: «با اجرای این مهم می‌توانیم اقدامات و عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و روند رسیدگی به پرونده‌ها را سریع‌تر انجام داده و از وقوع جرم‌های بعدی جلوگیری نماییم».

گفتنی است، در ادامه‌ی این جلسه دیگر حاضرین با اعلام نقطه نظرات و پیشنهادات خود راه‌کارهایی جهت بهبود وضعیت موجود ارایه نمودند.

در پایان این نشست از سرهنگ ابدالی‌چگنی ریاست پلیس پیشگیری استان، سرهنگ نظری ریاست پلیس آگاهی لرستان، سرهنگ نجفی معاونت عملیات انتظامی استان، سرهنگ دولتشاه فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد، سرهنگ غلامی فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد که در همین ارتباط خدمات قابل قبولی داشته‌اند با اهدا لوح، تقدیر به‌عمل آمد