بررسی وضعیت برق رسانی به روستاهای لردگان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری، طی سفری، مهندس مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در راستای تحقق شعار سال “تولید ، پشتیبانی ها ،مانع زدایی ها ” از زیر ساخت ها و آخرین وضعیت حوزه برق رسانی به مناطق روستایی شهرستان لردگان، بازدید کرد. در برنامه این بازدید […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری، طی سفری، مهندس مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در راستای تحقق شعار سال “تولید ، پشتیبانی ها ،مانع زدایی ها ” از زیر ساخت ها و آخرین وضعیت حوزه برق رسانی به مناطق روستایی شهرستان لردگان، بازدید کرد.
در برنامه این بازدید ، موانع و راهکارهای برق رسانی به برخی از روستاهای شهرستان لردگان بررسی و امکان سنجی شد.

مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت در پایان این بازدید با اشاره به اینکه همه روستاهای بالای ده خانوار در استان چهارمحال وبختیاری از نعمت برق برخوردار می باشند گفت : باتوجه به نقشه استراتژیک و چشم انداز این شرکت، برق رسانی به نقاط دور افتاده استان در جهت محرومیت زدایی و رفاه عمومی از اولویت های کاری شرکت برق استان می باشد و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

در پایان این برنامه، دیدار صمیمانه ای بین کارکنان امور برق شهرستان لردگان و مدیرعا مل این شرکت برگزار شد و در ادامه سایر درخواست ها ومسائل کارکنان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است تاکنون تعداد ۷۴۵ روستا در سطح استان از نعمت برق برخوردار می باشند .