بررسی وضعیت آبرسانی به سیدان، فاروق و خفر

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در دیدار با مسئولین محلی بخش سیدان و فاروق شهرستان مرودشت، وضعیت آبرسانی به مردم را بررسی نمود. مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار با جمعی از مسئولین محلی بخش سیدان و فاروق شهرستان مرودشت، ضمن بررسی مسائل مربوط به آبرسانی به شهر و روستاهای این بخش نیازهای […]

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در دیدار با مسئولین محلی بخش سیدان و فاروق شهرستان مرودشت، وضعیت آبرسانی به مردم را بررسی نمود.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار با جمعی از مسئولین محلی بخش سیدان و فاروق شهرستان مرودشت، ضمن بررسی مسائل مربوط به آبرسانی به شهر و روستاهای این بخش نیازهای حوزه ی آبرسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، علی بوستانی مدیر عامل این شرکت در دیدار با حجت الاسلام فرهادی امام جمعه ، جلیل اسکندری بخشدار و سید امیر سجادیان فرمانده سپاه یخش سیدان و فاروق که به اتفاق جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرهای سیدان و فاروق در دفتر مدیر عامل شرکت آبفا فارس حضور یافته بودند، ضمن بررسی آخرین وضعیت منابع آب، روند آبرسانی به مشترکین شهری و روستایی و همچنین ظرفیت های توسعه ی آبرسانی، اظهار داشت: در حوزه ی آبرسانی به مردم شریف سیدان و فاروق تلاش های خوبی در گذشته صورت گرفته است و مجدانه پیگیر رفع معضلات آبرسانی به مردم هستیم. وی با تاکید بر این مطلب که برای اجرای طرح های آبرسانی نباید صرفا به منابع دولتی چشم داشت، افزود: خوشبختانه مردم این منطقه بسیار خیر اندیش و خیر هستند و همیشه در اقدامات عام المنفعه به ویژه نأمین آب شرب مردم پیش قدم بوده اند. وی در همین خصوص گفت: نیازمند یاری خیرین نیکوکار در حوزه ی آبرسانی در راستای تامین اعتبار جهت اجرای طرح های جدید آبرسانی هستیم.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس حاکی است در گفتگوی مذکور امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر سیدان و فاروق نیز ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این نشست، علاوه بر تشریح مسائل و موانع موجود در آبرسانی به مردم این بخش به ویژه روستاهای تحت پوشش، در خصوص همکاری مضاعف با شرکت آبفا فارس و پیگیری جهت جذب اعتبارات مالی به منظور اجرای پروژه ها نیز قول مساعد دادند.

دو تن از معاونین شرکت آبفا فارس با حضور در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خفر مسائل آبرسانی به مردم را بررسی کردند.

دو تن از معاونین شرکت آبفا استان فارس با حضور در جلسه کمیته ی برنامه ریزی شهرستان خفر که با حضور نماینده ی مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید ، در خصوص بودجه ی مورد نیاز در حوزه ی آب شرب شهرستان در سال جاری بحث و تبادل نظر کردند.

ابوالفضل پژوهش معاون خدمات مشترکین و درآمد و رضا عسکری معاون بهره برداری و توسعه ی آب این شرکت که در جلسه ی کمیته ی برنامه ریزی شهرستان خفر حضور یافته بودند در دیدار با رضایی کوچی نماینده ی مردم شهرستان های خفر و جهرم در مجلس شورای اسلامی و فرهاد جهانخواه فرماندار شهرستان تازه تأسیس خفر، ضمن بررسی آخرین وضعیت منابع آب و بهبود روند آبرسانی به مشترکین شهری و روستایی، در خصوص بودجه مورد نیاز در بودجه ی سال ۱۴۰۰ شهرستان ، به منظور رفع مشکلات حوزه ی آب در شهرها و روستاهای شهرستان خفر، به ویژه آبرسانی به مجموعه ۱۲۰ واحدی مسکن مهر شهر خفر به بحث پرداختند.

در گفتگوی مذکور رضایی کوچی نماینده ی مردم شهرستان های خفر و جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز علاوه بر تشریح مسائل و موانع موجود در آبرسانی به مردم شهرستان به ویژه روستاهای تحت پوشش، در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات مالی به منظور اجرای پروژه ها، قول مساعد داد.