بررسی مشکلات منابع آبی شهرستان گناباد

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، جلسه بررسی مشکلات منابع آبی این شهرستان با حضور مدیران عامل شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب خراسان رضوی و نیز سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد برگزار شد. در ابتدای جلسه جواد سالاری سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد به بیان مسائل […]

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، جلسه بررسی مشکلات منابع آبی این شهرستان با حضور مدیران عامل شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب خراسان رضوی و نیز سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد برگزار شد.
در ابتدای جلسه جواد سالاری سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد به بیان مسائل و مشکلات منابع آبی در اختیار این امور پرداخت و گزارشی را در این رابطه اعلام کرد. وی کمبود منابع آبی در اختیار جهت تامین آب شرب شهرستان گناباد را چالش پیش روی این امور برشمرد و بر نیاز به منابع آبی بیشتر برای آبرسانی بهتر به شهر و روستاهای این شهرستان تاکید کرد.

علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، ضمن بیان مشکلات گریبانگیر منابع آبی شهرستان گفت: شهرستان گناباد به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد در حوزه تأمین آب شرب با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه است و با توجه به خشکسالی شدیدی که در منطقه داریم همچنین گرمای زودرس، شاهد افزایش میزان مصرف آب شرب در سطح روستاها و به ویژه شهر گناباد هستیم.

علوی در ادامه با اشاره به تامین آب گناباد از فاصله ۱۲۰ کیلومتری گفت : موضوع تامین آب شرب باز هم می طلبد تا منابع آبی را در خود شهرستان گناباد گسترش دهیم که نیازمند اخذ مجوزهای لازم از سوی آب منطقه ای است.

علایی مدیر عامل آب منطقه ای خراسان ضوی ضمن شنیدن مشکلات تامین آب شهرستان گناباد، قول مساعد داد تا این مشکلات را پیگیری نماید.