بررسی مسائل آبرسانی به شهرستان سروستان

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار با فرماندار شهرستان سروستان، مسائل مربوط به آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد . به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، علی بوستانی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت در دیدار با پور زارعی فرماندار و […]

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار با فرماندار شهرستان سروستان، مسائل مربوط به آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، علی بوستانی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت در دیدار با پور زارعی فرماندار و مسلم راستی مدیر امور آبفا شهرستان سروستان ضمن بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به مشترکین شهری و روستایی این شهرستان ، به بحث در خصوص مسائل موجود در آبرسانی به مردم شهرستان و روشهای کاربردی در رفع مشکلات این حوزه پرداخت. بنابراین گزارش بوستانی در این دیدار علاوه بر بحث در خصوص منابع آب موجود ، اقدامات پیشگیرانه در مقابله با بحران کم آبی در سال جاری به ویژه تابستان آتی پرداخت و مدیریت مصرف و تقاضا را از عمده راهکارهای دفع بحران کم آبی توصیف نمود. مدیر عامل آبفا فارس در همین خصوص گفت: باید با مهندسی مجدد تأسیسات آبرسانی اهم از چاه ها ، خطوط انتقال و شبکه های توزیع شهری و روستایی، تا حد امکان از هدر رفت آب جلوگیری به عمل آوریم و بهره وری منابع موجود را افزایش دهیم. وی در خصوص تسریع در عملیات اجرای پروژه های آبرسانی در حال انجام و اجرای پروژه ی مورد نیاز آبرسانی نیز قول مساعد داد.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس حاکی است ، در گفتگوی مذکور پور زارعی فرماندار شهرستان سروستان نیز علاوه بر بیان مسائل و موانع موجود در آبرسانی به شهروندان شهرستان ، به پاس فعالیت ها و اقدامات مطلوب در راستای آبرسانی به مردم این منطقه از مدیر عامل شرکت آبفا فارس قدردانی نمود . وی در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات مالی به منظور اجرای پروژه ها نیز قول مساعد داد.