بررسی عملکرد و ترسیم رویکردهای نوین شرکت آبفا استان فارس

نشست مجازی هم اندیشی مدیران امور و رؤسای ادارات آبفا تابعه ی شرکت آبفا استان فارس در ستاد این شرکت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس؛ نشست هم اندیشی مدیران امور و رؤسای ادارات آبفا تابعه ی شرکت آبفا استان فارس با حضور علی بوستانی مدیر عامل ، سید محسن موسوی اصل […]

نشست مجازی هم اندیشی مدیران امور و رؤسای ادارات آبفا تابعه ی شرکت آبفا استان فارس در ستاد این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس؛ نشست هم اندیشی مدیران امور و رؤسای ادارات آبفا تابعه ی شرکت آبفا استان فارس با حضور علی بوستانی مدیر عامل ، سید محسن موسوی اصل قائم مقام، معاونین، جمعی از مدیران ستادی و ارتباط تصویری (ویدئو کنفرانس) مدیران امور و ادارات آبفا شهرستان های استان فارس به منظور بررسی عملکرد و ترسیم رویکردهای نوین شرکت آبفا استان فارس در راستای سیاست های وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور برگزار گردید.

بنا بر همین گزارش علی بوستانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از مدیران و مسئولین شهرستان ها به پاس تلاش ها و فعالیت های مستمر و ارائه ی خدمات مطلوب آبرسانی به مردم، به تشریح برنامه ها و مشکلات پیش روی شرکت در امر خدمات رسانی پرداخت و رویکرد شرکت آبفا استان فارس بر اساس سیاست های کلی وزارت نیرو را ترسیم نمود. وی در این همایش مجازی که به منظور بررسی فعالیتهای شرکت و تبیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برگزار گردید، ضمن اشاره به فرصت ها و تهدیدهای پیش روی شرکت، از وضعیت نا مطلوب منابع آب و مصارف مشترکین ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: خشکسالی سنوات گذشته و محدویت منابع آب، تشدید یافته است و تلاش جهت مدیریت منابع و مصرف آب می بایست در راس امور انجام پذیرد . وی با تأکید بر حفظ منابع آبی موجود با مدیریت مصرف و تقاضای آب ، بیان داشت: بدیهی است در شرایط کنونی ایجاد منابع جدید نه تنها بسیار دشوار است، بلکه مقرون به صرفه نیز نمی باشد. بنابراین مدیریت مصرف و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب بهترین روش برای استمرار خدمات آبرسانی است که باید توسط مردم و مسئولین مورد توجه ویژه قرار گیرد. بوستانی در همین ره گذر به اقدامات گسترده ی فرهنگی در کنار پیش بینی های فنی اعم از مهندسی مجدد چاه ها و تأسیسات آبرسانی و همچنین اصلاح شبکه های آبرسانی تأکید نمود و افزود: فعالیت های فرهنگی با مضمون ترویج الگوی مصرف صحیح آب از مهمترین ارکان و لازمه ی مدیریت بحران کم آبی می باشد.

این گزارش حاکی است در ادامه ی این گردهمایی تصویری( ویدئو کنفرانس)، معاونین و مدیران ستادی و تنی چند از مدیران امور و رؤسای ادارت آبفا تابعه شرکت آبفا استان فارس نیز طی سخنانی، ضمن ارائه ی گزارشی از اقدامات حوزه ی خود به منظور مدیریت بحران کم آبی، به بیان مهمترین مسائل، موانع و مشکلات موجود و ارائه ی راهکارهای کاربردی و پیشنهادات راهگشا در خصوص ارائه ی خدمات مطلوب تر آب و دفع بهداشتی فاضلاب پرداختند.
این گزارش حاکی است مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و معاونین این شرکت در پایان نشست به سوالات مدیران و روسای ادارات پاسخ گفتند.