بررسی طرح‌های آبرسانی دالکی

ابراهیم رضایی در بررسی طرح‌های آبرسانی دالکی شهرستان دشتستان از مطالبات مهم مردم در شهرها و روستاهای دشتستان را تأمین آب شرب دانست و اظهار داشت: طرح‌هایی در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی اجرا شده که نیاز به تسریع در تکمیل آنها است. وی، به وضعیت شبکه آبرسانی شهر دالکی پرداخت و بیان کرد: شبکه […]

ابراهیم رضایی در بررسی طرح‌های آبرسانی دالکی شهرستان دشتستان از مطالبات مهم مردم در شهرها و روستاهای دشتستان را تأمین آب شرب دانست و اظهار داشت: طرح‌هایی در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی اجرا شده که نیاز به تسریع در تکمیل آنها است.

وی، به وضعیت شبکه آبرسانی شهر دالکی پرداخت و بیان کرد: شبکه آبرسانی این شهر به سبب فرسودگی از هدر رفت بالایی برخوردار است که ترمیم و اصلاح شبکه آبرسانی این شهر از درخواست‌های مردم است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیگیری برای تأمین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه ترمیم شبکه آبرسانی دالکی تصریح کرد: امید می‌رود با تخصیص اعتبارات لازم بتوان این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و افتتاح شود.

رضایی با اشاره به اجرای طرح مخزن ذخیره آب دالکی بر تأمین اعتبارات لازم برای تسریع در تکمیل آن قول مساعد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با اشاره به پروژه نوسازی شبکه آبرسانی دالکی گفت: طول کل شبکه آبرسانی دالکی ۵۴ کیلومتر است که بخشی از آن در حال نوسازی است.

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه ۱۹ کیلومتر شبکه آبرسانی دالکی در حال ترمیم است افزود: این پروژه با اعتبار نزدیک به ۶.۵ میلیارد تومان در حال اجرا است که با تأمین اعتبار موردنیاز تکمیل می‌شود.

وی، با بیان اینکه حدود ۱۴ کیلومتر از این شبکه آبرسانی مرمت و ۵ کیلومتر دیگر زیرسازی آن انجام شده خاطر نشان کرد: با مشارکت شهرداری دالکی پروژه نوسازی شبکه آبرسانی دالکی تا یک ماه دیگر وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.