بررسی روند پیشرفت تصفیه خانه جدید آب قم

حجت الاسلام طالبی مدیر کل بازرسی استان به اتفاق مدیرعامل شرکت آب منطقه ای روز ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ از تصفیه خانه جدید آب قم بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم: مدیرکل بازرسی استان قم ضمن بازدید از تأسیسات تصفیه خانه در جلسه ای با حضور پیمانکار ، دستگاه نظارت و کارفرمای طرح […]

حجت الاسلام طالبی مدیر کل بازرسی استان به اتفاق مدیرعامل شرکت آب منطقه ای روز ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ از تصفیه خانه جدید آب قم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم: مدیرکل بازرسی استان قم ضمن بازدید از تأسیسات تصفیه خانه در جلسه ای با حضور پیمانکار ، دستگاه نظارت و کارفرمای طرح در روند پیشرفت پروژه قرار گرفت . طالبی در سخنانی با تبریک سال نو گفت : سالی که آغاز و پایانش با تولد حضرت مهدی (عج) است انشالله سالی پر برکت و خوبی برای همه مردم خواهد بود مقام معظم رهبری شعار سال را تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام فرمودند  البته این  برای مسئولین کشور فقط شعار نیست بلکه یک فرمان است که محقق شدن آن ، تلاش و کوشش مضاعف را می طلبد لذا سازمان بازرسی تمام توان خود را بکار خواهد گرفت که نظر ایشان عملی شود. وی با اشاره به اینکه چندین مرتبه از تصفیه خانه بازدید نموده و در جریان مشکلات هستم افزود: تصفیه خانه بحث رانت، یک کارخانه و شخص نیست آبی است که همه مردم شریف استان قم از آن استفاده و بهره خواهند برد لذا هیچگونه عذر و بهانه ای در تعلل اجرای پروژه پذیرفتی نیست و با هر گونه سهل انگاری برخورد خواهد شد. مدیرکل بازرسی استان  عنوان کرد با حضور آقای دکتر  اصغری بعنوان مدیرعامل آب منطقه ای قم که  دارای سابقه خوب  مدیریتی، تجربه کافی، سلامت و صلابت ادارای بوده و از طرفی اجماعی که در استان برای پایان پروژه وجود دارد از پیمانکار جدید می خواهیم که با سرعت بیشتر نسبت به تکمیل طرح اقدام نماید. در ادامه جلسه پیمانکار طرح گزارشی از نحوه کار ارائه نمود وگفت امیدواریم تا آخر خرداد ماه سال جاری فاز اول پروژه به بهره برداری برسد.در پایان علی اصغری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ضمن تشکر از حضور مدیرکل بازرسی استان در تصفیه خانه گفت: در این چند ماه حضور در قم از نزدیک پیگیر بحث تصفیه خانه بوده و در جهت تأمین اعتبار مورد نیاز و پیش پرداخت به پیمانکارجدید اقدام لازم صورت گرفت و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان نیز انشالله تا هفته آینده به طرح تزریق خواهد شد و همانطور که پیمانکارمحترم گفت انشالله فاز اول این طرخ تا ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ به بهره برداری برسدو تا آخر شهریور نیز مردم عزیز و شریف قم شاهد تکمیل کل پروژه باشند.