بررسی روند اجرای پست ‌۶۳ به ۲۰ کیلوولت مزرعه کلانتر

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل و معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و مجریان طرح پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت مزرعه کلانتر، از روند اجرای این پروژه در دست احداث بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، نماینده مردم میبد و تفت در […]

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل و معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و مجریان طرح پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت مزرعه کلانتر، از روند اجرای این پروژه در دست احداث بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت، ضمن بازدید از پروژه‌ احداث پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت مزرعه کلانتر، در جریان مشکلات اجرایی این پروژه‌ قرار گرفتند.

در این بازدید سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اهمیت برق‌رسانی به منطقه صنعتی میبد، برای تامین منابع مالی مورد نیاز این پروژه قول مساعد همکاری داد.

گفتنی است، با توجه به اهمیت این پست برای برق‌رسانی به متقاضیان صنعتی منطقه، طبق برنامه زمانبندی قرار است پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت مزرعه کلانتر تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسد.