بررسی روند اجرای پروژه های آبرسانی روستایی آبفا مشهد

حجت الاسلام نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد از پروژه های آبرسانی روستایی این شرکت در حوزه مشهد بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد، در این بازدید میدانی ضمن بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های آبرسانی، خطوط انتقال و ساخت مخازن برای روستاها، […]

حجت الاسلام نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد از پروژه های آبرسانی روستایی این شرکت در حوزه مشهد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد، در این بازدید میدانی ضمن بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های آبرسانی، خطوط انتقال و ساخت مخازن برای روستاها، چالش ها و موانع پیش رو مورد ارزیابی قرار گرفت. در این بازدید حجت الاسلام نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با قدردانی و تشکر از شرکت آب و فاضلاب مشهد به دلیل انجام اقدامات گسترده جهت آبرسانی به روستاهای مشهد، توجه، تسریع و ادامه روند مناسب اجرای پروژه های روستایی را از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد خواستار شد. وی در گفت و گوی چهره به چهره با اهالی روستاها ضمن شنیدن درخواست ها و مطالباتشان، بر همکاری و تعامل هرچه بیشتر روستاییان با شرکت آب و فاضلاب مشهد جهت اجرای پروژه ها در روستاها تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز در این بازدید اظهار داشت: پس از ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، شرکت آب و فاضلاب مشهد با اولویت بندی نیازها در روستاهای تحت پوشش، فعالیت شبانه روزی خود را برای مرتفع نمودن کاستی ها و رفع مشکلات روستا نشینان عزیز معطوف نموده است.

مهندس حسین اسماعیلیان ضمن شنیدن نظرات روستاییان در خصوص کیفیت آب تصریح کرد: آزمایشگاه های شرکت آب و فاضلاب مشهد به صورت شبانه روزی در حال پایش و بررسی کیفیت آب هستند و نمونه برداری های مداوم جهت آزمایشات مختلف توسط این آزمایشگاه ها صورت می پذیرد و مشکلی در خصوص کیفیت آب نداریم.

وی با اشاره به موضوع تملک اراضی به عنوان یکی از چالش های پیش روی پروژه های روستایی خاطرنشان کرد: این مهم همکاری بیش از پیش روستاییان جهت پیاده سازی برنامه های شرکت آب و فاضلاب مشهد را می طلبد و امیدواریم با همکاری و تعامل هرچه بیشتر میان روستاییان و این شرکت، شاهد به ثمر رسیدن پروژه های آبرسانی باشیم.