بررسی روند اجرای پروژه آبرسانی مجتمع کلی بزن آباد

مهندس امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به همراه مهندس توکلی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قاین از وضعیت مجتمع آبرسانی و طرح های در دست اقدام مجتمع کلی و بزن آباد جهت رفع مشکل کمبود آب شرب بازدید نمود. در این بازدید که در محل تامین آب موقت قنات روستای کلی […]

مهندس امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به همراه مهندس توکلی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قاین از وضعیت مجتمع آبرسانی و طرح های در دست اقدام مجتمع کلی و بزن آباد جهت رفع مشکل کمبود آب شرب بازدید نمود.
در این بازدید که در محل تامین آب موقت قنات روستای کلی و اجاره آب از چاه های کشاورزی روستای محمد آباد علم صورت گرفت بر تسریع در اقدامات اجرایی لازم در راستای رفع مشکلات موجود در این مجتمع آبرسانی تاکید گردید.
مدیر امور آب و فاضلاب قاین اظهار امیدواری کرد، تا پایان هفته در صورت اجرای تعهدات دهیاری، تامین آب روستای کلی از قنات به بهره برداری خواهد رسید و بخشی از  مشکل آب شرب و بهداشت این روستا مرتفع خواهد گردید.
مهندس حسین توکلی یادآور شد: همچنین با حذف موقت روستای کلی از مجتمع و تامین کمکی آب از چاه کشاورزی روستای محمد آباد علم مشکل سایر روستاهای این مجتمع به طور موقت مرتفع می گردد.
لازم به ذکر است، طرح تامین آب شرب پایدار این روستاها در دست اقدام بوده و عملیات اجرایی حفر یک حلقه چاه آب شرب آغاز گردیده است.