برخورد با  ۳۲۵ مورد تخلف برق

یدالله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش از برخورد با  ۳۲۵ مورد تخلف خبر داد و اظهار داشت: این تخلفات در حوزه های مختلف از جمله سرقت برق و همچنین تولید رمز ارز است که تمام آنها با همکاری نیروی انتظامی رسیدگی و به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی شده است. وی یادآور شد:  این شرکت هیچ قراردادی […]

یدالله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش از برخورد با  ۳۲۵ مورد تخلف خبر داد و اظهار داشت: این تخلفات در حوزه های مختلف از جمله سرقت برق و همچنین تولید رمز ارز است که تمام آنها با همکاری نیروی انتظامی رسیدگی و به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی شده است.

وی یادآور شد:  این شرکت هیچ قراردادی برای تولید رمز ارز تا کنون امضاء نکرده است و در صورت مشاهده چنین فعالیت‌هایی با قانون شکنان برخورد قانونی خواهد شد.

سلطانی اضافه کرد: هم اکنون در جزیره کیش هشت نیروگاه گازی و چهار نیروگاه دیزل با ظرفیت اسمی ۲۱۰ مگاوات ساعت و ظرفیت تولید ۱۸۰ مگاوات در حال تولید انرژی برق مورد نیاز جزیره است که این روند از میزان مصرف کیش بالاتر است.

مدیرعامل شرکت آب و برق کیش یادآور شد: پیک مصرف برق این جزیره در تابستان سال ۱۳۹۹ (مرداد ماه) به رکورد ۱۷۴ مگاوات ساعت رسید که حدود هفت مگاوات از ظرفیت تولید این شرکت پایین تر است.

شرکت آب و برق کیش دارای ۴۶ هزار و ۵۰۰ مشترک برق و ۲۵ هزار و ۵۰۰ مشترک آب است که روزانه به طور متوسط ۲۵ هزار مترمکعب آب و ۱۸۰ مگاوات برق تولید و در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد.

شرکت آب و برق کیش با سرمایه گذاری وزارت نیرو و سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۱۳۶۹ با هدف تولید، انتقال و توزیع آب شرب بهداشتی و برق در جزیره کیش تاسیس شد، وظیفه این شرکت تولید، انتقال و توزیع آب و برق مطمئن در جزیره کیش بوده از پیشگامان  واگذاری، تولید، انتقال و توزیع آب و برق به بخش خصوصی در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی است.

 

ایرنا