با استفاده بهینه از حامل های انرژی یاور صنعت برق باشید.

مشترکان محترم با استفاده بهینه از تمامی حامل های انرژی و بخصوص با استفاده درست و هوشمندانه از انرژی برق، یاور صنعت برق در این برهه حساس باشند. «بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اعلام این مطلب گفت: در جای جای نقاط جهان سرمایه گذاری در خصوص نهادینه کردن رفتار […]

مشترکان محترم با استفاده بهینه از تمامی حامل های انرژی و بخصوص با استفاده درست و هوشمندانه از انرژی برق، یاور صنعت برق در این برهه حساس باشند.

«بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اعلام این مطلب گفت: در جای جای نقاط جهان سرمایه گذاری در خصوص نهادینه کردن رفتار درست نه تنها هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری ارزشمند محسوب می شود.

شرکت برق منطقه ای گیلان نیز هزینه برای مدیریت مصرف انرژی برق را سرمایه گذاری ارزشمندی تلقی می کند و با تمام قوا در این زمینه گام بر می دارد.
وی افزود: در امر استفاده بهینه از انرژی و اطلاع رسانی، باید استفاده بهینه از تمامی حامل های انرژی مد نظر قرار گیرد و به منظور اثرگذاری بیشتر و صرفه جویی در منابع مادی، از تاکید بر انرژی خاص خودداری کنیم و مدیریت مصرف را درباره تمامی انرژی ها؛آب، برق، گاز، بنزین و … اجرایی کنیم.