ایجاد پایداری در شبکه برق اردبیل با مشارکت مراکز نظامی و انتظامی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از جلسه با نمایندگان نیروهای مسلح استان با موضوع همکاری های لازم با نیروهای نظامی و انتظامی به منظور ایجاد پایداری در شبکه برق استان خبر داد در این جلسه که روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ با حضور مدیر دفتر مدیریت مصرف و رئیس گروه […]

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از جلسه با نمایندگان نیروهای مسلح استان با موضوع همکاری های لازم با نیروهای نظامی و انتظامی به منظور ایجاد پایداری در شبکه برق استان خبر داد
در این جلسه که روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ با حضور مدیر دفتر مدیریت مصرف و رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و سرپرست روابط عمومی صورت گرفت، ناصر عبدالهیان به تشریح شرایط موجود در توزیع برق در کشور و مشکلات موجود پرداخت.
عبدالهیان با اشاره به خشکسالی بی‌سابقه کشور اظهار داشت: با ورود وسایل سرمایشی و پمپ های کشاورزی به مدار، ۲۲ درصد افزایش مصرف برق در استان نسبت به مدت مشابه وجود دارد.
وی در خصوص دستگاه های غیر مجاز رمز ارز دیجیتالی هم خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۴۲۹ دستگاه کشف شده و از نیروی انتظامی استان تقاضا داریم در برخورد با این پدیده نامبارک ما را یاری کنند.
در ادامه مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به اینکه ۸۱ درصد مصرف برق در استان مربوط به مصارف خانگی است افزود: امسال در بخش صنعتی نیز افزایش مصرف داشته ایم که جای خوشحالی بوده و نشان از پیشرفت صنعت در استان می باشد.
یوسف یوسفی با اشاره به حمایت شرکت توزیع نیروی برق استان از تولید برق از طریق مولد های خود تامین دیزل ژنراتور، گفت: این شرکت آماده عقد قرارداد با مراکز نظامی استان می باشد.
در ادامه سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق گفت: مراکز نظامی استان چند جایگاه را برای نصب بنرهای مدیریت مصرف برق در سطح شهر های استان در اختیار این شرکت قرار دهند.
اللهقلی پور ادامه داد: نیروهای مسلح استانی می‌توانند پیام های مدیریت مصرف برق را در سایت ها یا کانال ها و یا از طریق پیامک به پرسنل خود ارسال نمایند و همچنین با برگزاری کلاس های آموزشی مشترک با شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در آگاه سازی هر چه بیشتر در این زمینه اقدام نمایند.