انهدام و دستگیری باند سارقان تجهیزات شبکه برق در استان فارس

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ازشناسایی و انهدام باند سارقان سیم، شبکه وانواع ترانس های برق درسطح استان فارس خبر داد. ابوذر الوار درباره جزئیات این خبراظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و شبکه برق درسطح استان و ایجاد جو نا امنی و نارضایتی بین مردم، […]

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ازشناسایی و انهدام باند سارقان سیم، شبکه وانواع ترانس های برق درسطح استان فارس خبر داد. ابوذر الوار درباره جزئیات این خبراظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و شبکه برق درسطح استان و ایجاد جو نا امنی و نارضایتی بین مردم، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار این دفتر قرارگرفت . وی افزود: باوجود اینکه سارقان بسیارماهر وحرفه ای این‌ عمل را انجام‌ می دادند، خوشبختانه با انجام یکسری عملیات اطلاعاتی و همکاری کاراگاهان زبده نیروی انتظامی، اعضای این باند شناسایی و در زمان انتقال اموال مسروقه به مخفیگاهی درحومه شهر شیراز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. الوار، ارزش اموال مکشوفه از سارقان را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: در این عملیات ۵ سارق نیز شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام مسئول، همچنین یادآورشد: از ابتدای سال جاری نیز در سطح استان، تعداد ۹ سارق دستگیر و به دست قانون سپرده شده اند. مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه تاکید کرد: از آنجا که سودجویی سارقان باعث سلب آرامش شهروندان می شود، بازرسان این شرکت با قاطعیت با سودجویان و افرادی که اقدام به سرقت تجهیزات شبکه برق می کنند، برخورد قانونی کرده و پرونده آن ها را برای اشد مجازات به مراجع قضایی ارجاع خواهند داد.