انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین آبفای قزوین و دفاتر پیشخوان خدمات دولت

تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان قزوین منعقد شد. در مراسمی که به دلیل شیوع کرونا ، کوتاه و همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، تفاهم همکاری مشترک بین داراب بیرانوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و […]

تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان قزوین منعقد شد.

در مراسمی که به دلیل شیوع کرونا ، کوتاه و همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، تفاهم همکاری مشترک بین داراب بیرانوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و محمد سینا شجاعی، رییس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت امضاء و مبادله شد.
به گزارش روابط عمومی، بیرنوندی پس از امضای تفاهم نامه مذکور گفت: بر اساس این تفاهم نامه کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان قزوین به شهروندان ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح از این پس مردم نیازی به مراجعه مستقیم به اداره های تابعه شرکت آب و فاضلاب استان نداشته و تنها با درخواست خدمت مورد نظر از طریق دفاتر پیشخوان دولت، طی مدت زمان مشخص، از خدمات شرکت آب و فاضلاب برخوردار خواهند شد.
شجاعی نیز در این زمینه اظهار امیدواری کرد که با تسریع و تسهیل صورت گرفته از این طریق رضایت شهروندان استان از خدمات آب و فاضلاب بیش از پیش شود.