انجام ۳۵۰۰ آزمایش میکروبیولوژی و شیمی- فیزیک آب بر روی آب آشامیدنی استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر کنترل استاندارد کیفیت آب در آزمایشگاه‌های این شرکت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: کنترل کیفی آب آشامیدنی استان بوشهر بر اساس آزمایشات شیمیایی، میکروبی،‌ کلرسنجی تعیین می‌شود. عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به اینکه منابع ، مخازن ذخیره و شبکه توزیع آب آشامیدنی به صورت مستمر […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر کنترل استاندارد کیفیت آب در آزمایشگاه‌های این شرکت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: کنترل کیفی آب آشامیدنی استان بوشهر بر اساس آزمایشات شیمیایی، میکروبی،‌ کلرسنجی تعیین می‌شود.

عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به اینکه منابع ، مخازن ذخیره و شبکه توزیع آب آشامیدنی به صورت مستمر مورد آزمایش قرار می‌گیرد، افزود: سال قبل بیش از ۱۵ هزار مورد آزمایش کلر باقیمانده در آب مصرفی و ۳۵۰۰ مورد آزمایش میکروبیولوژی و شیمی- فیزیک آب بر روی آب آشامیدنی استان بوشهر انجام شد.

وی با اشاره به خرید ۴۲۲ تن مواد گندزدا و تجهیزات کلرزنی گفت: در این راستا ۳ میلیارد و۱۱۸ میلیون تومان تخصیص یافته و این درحاب است که برای تجهیزات کلرزنی و دستگاه سیستم پایش آنلاین ۲.۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به نصب و راه‌اندازی کلرزنی جدید در روستاها خاطر نشان کرد: در این زمینه با راه‌اندازی این دستگاه‌ها، ۹۲ روستا تحت پوشش سیستم کلرزنی آب شرب قرار گرفتند.

حمزه‌پور با اشاره به راه‌­اندازی مجدد آزمایشگاه تصفیه‌­خانه آب بوشیگان، اجرای طرح نقشه پیشنهادی ساختمان آزمایشگاه بوشیگان برای مرمت و بازسازی و اتصال شبکه داخلی و اینترنت تصفیه­‌خانه آب بوشیگان خاطر نشان کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه شیمی و فیزیک دشتستان از دیگر برنامه‌ها است.