انجام بیش از انجام ۱۴ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در آمل

مدیر امور آب وفاضلاب آمل از انجام ۱۴ هزار و ۲۴۷  متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در اقطار ۷۵ تا ۱۶۰ میلی متری در این امور طی سال گذشته خبر داد. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب مازندران، مهندس قبادی با بیان اینکه در این مدت ۲۴۵۶ مورد نصب و […]

مدیر امور آب وفاضلاب آمل از انجام ۱۴ هزار و ۲۴۷  متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در اقطار ۷۵ تا ۱۶۰ میلی متری در این امور طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب مازندران، مهندس قبادی با بیان اینکه در این مدت ۲۴۵۶ مورد نصب و ۳۲۰ مورد اصلاح و استاندارد سازی انشعاب آب با کاربری مختلف صورت گرفت، افزود: ۲۳۶۸ فقره شکستگی، اتفاقات و اتصالات انشعابات و شبکه برطرف شد.

وی، با اشاره به ۵۰ مورد نشت یابی و ۱۷۵۳ مورد تعویض کنتور در سال گذشته، تصریح کرد: با هدف افزایش توان آبدهی پمپ های ایستگاه های پمپاژ  به صورت دوره ای تعمیر و بهسازی شد.

مدیر امور آب وفاضلاب آمل، ۲۴ مورد  تعویض و راه اندازی الکتروموتور چاه ، تابلو و تعمیرات، ۶ مورد تغییر و بازطراحی سیستم های کلر زن گاز کلر به آب ژاول،۳۲  مورد تعمیر، تعویض و سرویس دستگاه کلرزن،۷۲  مورد تعمیر ، سرویس و نصب تابلوهای کنترل دور و راه انداز نرم در چاه ها و تعویض۱۸۰ متر کابل های ترانس و تابلو برق را از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و گفت: به منظور ارزیابی کیفیت آب شرب مشترکین، ۵۰۰۰  مورد آزمایش میکروبی ، ۲۰ مورد آزمایش شیمیایی ، ۴۵۰۰۰ مورد کلرسنجی در نقاط منابع تامین و مقصد (منزل مشترکین ) و  شست و شوی ۱۵۰۰۰ متر مکعب  شبکه توزیع آب شهری و  ۳۰ مورد شستشوی منابع هوایی نیز انجام شد.

مهندس قبادی، ادامه داد: جابجایی دیزل ژنراتور به منظور استفاده حداکثری از توان تولید برق در مواقع اضطراری، تعویض و نصب ۶ باطری دیزل ژنراتور، تخلیه  ۲۸۰۰۰۰   لیتر آب ژاول در مخازن  و ۹۸۰۰ کیلوگرم پودر کلر خشک و تحویل ۸۰۰ کیلوگرم پودر کلر خشک به روستاههای غیر تحت پوشش از دیگر فعالیتهای امور آبفا آمل در سال گذشته بوده است.

گفتنی است ۵ شهر  و ۲۰۷ روستا در مجموع ۱۱۲هزار مشترک تحت  پوشش امور آب و فاضلاب آمل قرار دارد.