انتصاب دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان قزوین

طی حکمی با امضا مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین به مدت یکسال به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان قزوین منصوب شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در متن این […]

طی حکمی با امضا مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین به مدت یکسال به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان قزوین منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در متن این حکم که به امضا صدیقه ببران مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو رسیده، آمده است:
جناب آقای خواجوی
دبیر محترم شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان قزوین
باسلام
تعالی و بالندگی هر نهاد اجتماعی در گرو همکاری و خرد جمعی به عنوان برآیند نظرات و اندیشه ها است. بدون تردید پویایی و کارآمدی مجموعه روابط عمومی های صنعت آب و برق نیز از این قاعده مستثنی نبوده و انعکاس شایسته فعالیت ها و دستاوردهای وزارت نیرو مرهون تلاش همکاران روابط عمومی در سراسر کشور می باشد. استمرار موفقیت های خانواده روابط عمومی در گرو همکاری و همیاری بین اجزای گوناگون آن بوده و از همین رو ایجاد شبکه پیوسته و نظام یافته ای از ادارات روابط عمومی ضامن موفقیت بیش از پیش خواهد بود و در این میان شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی در هر استان از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. با توجه به مسئولیت جنابعالی به عنوان مدیرروابط عمومی شرکت آب منطقه ای، بدین وسیله به مدت یکسال به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی در استان قزوین منصوب می شوید.
امید است با همدلی و همفکری اعضای شورا و مدیران عامل محترم شرکتها، شاهد تعالی و پویایی فعالیت های روابط عمومی و بهره گیری از تجارب و اندیشه های مدیران دست اندرکار و انتقال و تبادل تجربیات بین شوراهای استانی باشیم.